حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی اس 9 بیشتر از باتری گلکسی اس 8 است

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق آخرین شایعاتی که منتشر شده بود باتری گلکسی اس 9 با باتری گلکسی اس 8 حجم یکسان داشتند، یعنی قرار بود هر دو دستگاه باتری 3000 میلی آمپری داشته باشند. امروز اما شایعه ای جدید منتشر شده که به ما آدرس حجم باتری بیشتر برای گلکسی اس 9 را می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید در این زمینه بیشتر بخوانیم.

باتری گلکسی اس 9

باتری گلکسی اس 9

طبق تصویری که می بینید و از منابع چینی لو رفته است، می بینید که گلکسی اس 9 از شارژر سریع نسل 3 کوالکام پشتیبانی می کند. این موضوع عجیب یا هیجان انگیزی نیست چرا که این فناوری قبلا هم در دستگاه های سامسونگ وجود داشته و البته چیپست اسنپدراگون 845 که احتمالا روی این دستگاه استفاده شود از شارژ سریع 4+ کوالکام پشتیبانی می کند.

حجم باتری گلکسی اس 9 برابر 3200 میلی آمپر عنوان شده است که البته نمی توان درباره آن به قطعیت نظر داد. آخرین افزایش حجم باتری در پرچمدارهای سامسونگ مربوط به گلکسی اس 7 می شود که البته از حجم سوال برانگیز 2550 میلی آمپری گلکسی اس 6 به 3000 میلی آمپر ارتقا پیدا کرده است. پس از آن گلکسی اس 8 نیز با همان حجم باتری عرضه شد اما نسخه پلاس آن با حجمی کمتر از نسخه اج گلکسی اس 7 ارایه گشت. این کاهش حجم در باتری گلکسی نوت 8 نسبت به گلکسی نوت 7 نیز وجود داشت که البته تمهیدات امنیتی بیشتر سامسونگ برای عدم تکرار انفجار باتری گلکسی نوت 7 است.

شما فکر می کنید باتری گلکسی اس 9 چه حجمی داشته باشد؟ با توجه به اینکه تغییر ویژه ای در اندازه نمایشگر، رزلوشن یا افزایش مصرف چیپست رخ نمی دهد می توان انتظار داشت که این افزایش حجم به شکل محسوسی عمر باتری گلکسی اس 9 را پیشرفت دهد، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

اگر این خبر درست باشه میشه امیدوار بود ک عمر باطری خیلی خوبی رو شاهد باشیم
شارژ سریع نسخه ۳هم خبر خوبی هست و میشه انتظار شارژ شدن سریعتر باطری رو داشت
هرچند سال ۲۰۱۹ احتمالا با ورود باطری های گرافینی میشه ی انقلاب توی شارژ و سرعت شارژ باطری ها اتفاق میفته

mTAAHAAm

با توجه به بزرگتر شدن باتری و بهینه تر شدن مصرف باتری در پردازنده جدید باید دوام شارژ بالایی را شاهد باشیم.

Pouya

تا الان ک تو سامسونگ اس 7 اج باتریش بهترین بوده تا این چی میشه هر چند سامسونگ نشون داده هر ضعفی رو ک میبینه تو گوشیش تو نسل بعد حل میشه اس 5 طراحیش اس 6 اج طراحی عالی اس 6 باتری اس 7 و اس 7 اج باتری عالی اس 8 انقلاب کرد تو طراحیش حالا هم باتریشو نمیشه گفت ضعف در اون حد ضعیف نبود اما جای بهتر شدن داشت چون نسبت ب اس 7 اج عمر باتریش کمتر بود در کل ب نظرم باتریه خوبی داشته باشه

Mortazavi

با توجه به اندروید ۸ و پردازنده ۸۴۵ که کم مصرف تر از پارسالند این افزایش باتری میتونه تاثیر خوبی داشته باشه

Peiman

یه خبر خوب دیگه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)