حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوآوی Honor 7X برای بازار جهانی رونمایی شد: نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

همانند معرفی دوباره Honor V10 برای بازار جهانی، این بار گوشی هوآوی Honor 7X به صورت رسمی برای بازار جهانی معرفی شده است. تفاوت با معرفی قبلی این است که Honor V10 در بازار جهانی با نام Honor View 10 معرفی می شود اما گوشی هوآوی Honor 7X با همان نامی که یک ماه پیش در چین معرفی شد، در بازار جهانی نیز عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مروری روی مشخصات سخت افزاری آنر 7 ایکس داشته باشیم.

گوشی هوآوی Honor 7X

گوشی هوآوی Honor 7X

گوشی هوآوی Honor 7X به یک صفحه نمایش LCD با اندازه ی 5.93 اینچ مجهز شده‌است که نسبت به صفحه نمایش 5.5 اینچی آنر 6 ایکس بزرگتر است البته افزایش سایز نمایشگر تنها تفاوت نیست، صفحه نمایش این موبایل دارای نسبت 18:9 است که در پرچمداران و تلفن های هوشمند سال 2017 رواج یافته است. رزولوشن صفحه نمایش هوآوی Honor 7X برابر 1080 در 2160 پیکسل می‌باشد که به معنی 407 پیکسل در هر اینچ می‌باشد و روی نمایشگر این موبایل نیز از یک لایه شیشه‌ای 2.5 بعدی استفاده شده‌است. مکان حسگر اثرانگشت همانند آنر 6 ایکس در پشت این موبایل قرار گرفته‌ است.

هوآوی Honor 7X

هوآوی Honor 7X

دوربین این موبایل دوگانه بوده و نسبت به نسل خود پیشرفت داشته است. کیفیت یکی از حسگرهای دوربین این موبایل 16 مگاپیکسل و حسگر ثانویه آن نیز دارای کیفیت 2 مگاپیکسل است که برای ثبت تصاویر بوکه (  فوکوس برروی سوژه و تار کردن پس زمینه ) استفاده می‌شود. دوربین سلفی این موبایل نیز دارای کیفیت 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

آنر 7 ایکس قدرت خود را از پردازنده کایرین 659 گرفته است که از 8 هسته Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 تشکیل شده‌است. مقداررم این موبایل برروی 4 گیگابایت ثابت شده‌است و در حافظه های 32/64/128 گیگابایت روانه بازار خواهد شد که البته قابلیت افزایش حافظه از طریق درگاه کارت حافظه جانبی وجود دارد.

این موبایل با اندروید 7.1 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.1 عرضه خواهد‌شد. باتری این موبایل 3340 میلی آمپر بوده و دارای درگاه میکرو یو اس بی است که نقطه ضعف این موبایل محسوب می‌شود. آنر 7 ایکس فلزی بوده و 7.6 میلی‌متر ضخامت و 165 گرم وزن دارد.

نظر شما درباره گوشی هوآوی Honor 7X چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

آقا جان تفاوت این با میت ده چیه؟

mTAAHAAm

میت ده لایت

Mortazavi

عجب گوشیه خوبی اگه قیمتشم مثل ۶ایکس باشه که عالیه فقط حیف تایپ سی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)