حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی آنر 7 ایکس (Honor 7X) همراه با 64/128 گیگابایت حافظه داخلی و نسبت تصویر 18:9 در TENNA مشاهده شد

همان طور که در خبر قبل گفتیم هوآوی آنر 7 ایکس  دارای دو مدل BND-AL10 و BND-TL10 می‌باشد که نسخه های متفاوت این موبایل هستند. از آنجایی که هر دو نسخه گواهی نامه TENNA را دریافت کرده‌اند، تمامی مشخصات این موبایل مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این موبایل دارای ابعاد 156.5 در 75.3 در 7.6 میلی متر می‌باشد و وزن آن نیز165 گرم است. دو مدل این موبایل مشخصات مشابهی دارند اما به نظر می‌رسد که نسخه دوم مخصوص اپراتور های کشور چین و بازار آن خواهد‌بود و نسخه اول نیز مخصوص بازار‌های جهانی است. هوآوی آنر 7 ایکس در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی معرفی خواهد‌شد. باید بگوییم با توجه به تصاویر موجود در TENNA این موبایل دارای یک حسگر اثرانگشت در پشت است.

شایعات قبلی نشان می‌داد که این موبایل در دومدل 3/32 گیگابایت حافظه داخلی و رم و 4/64 گیگابایت حافظه داخلی و رم عرضه خواهد‌شد ولی اکنون TENNA این مشخصات را برای مدل BND-AL10 اصلاح کرده‌است. احتمالا باید شاهد نسخه ی 4/32 گیگابایت حافظه داخلی و رم و نسخه 4/128 گیگابایت حافظه داخلی و رم برای این موبایل باشیم، پس احتمال این وجود دارد که نسخه 3 گیگابایت رم همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی فعلا در دسترس نباشد.

لیست TENNA نشان داده‌است که این موبایل دارای یک صفجه نمایش 5.93 اینچی با رزولوشن +FHD ( رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل ) است. طبق مورد گفته‌شده این موبایل همانند آنر 9i  که اخیرا معرفی شده‌است دارای نسبت تصویر 18:9 خواهد‌بود.

استفاده از پردازنده کایرین 659 که گیگ بنچ به آن اشاره کرده‌بود بار دیگر تایید شده‌است. این موبایل دارای یک باتری 3240 میلی آمپری، اندروید 7 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی هوآوی ( اموشن ) می‌باشد. انتظار داریم این موبایل دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسور 16 و 2 مگاپیکسل و سنسور دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل باشد.

انتظر می‌رود آنر 7 ایکس در تاریخ 11 اکتبر سال جاری میلادی ( 19 مهر ) معرفی شود و قیمت قیمت مدل 4/64 گیگابایتی این موبایل حدود 2099 یوآن چین ( 315 دلار ) خواهد‌بود.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

پنل جلوی گوشی های کم حاشیه دوتا مورد رو نباید داشته باشه.
یکی اسم گوشی
دومی رنگ غیر مشکی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم