حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 برای اچ تی سی یو 11 (HTC U11)‌ عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، اچ‌تی‌سی

اچ تی سی هر چند کم هیاهو کار می کند اما کار خود را خوب بلد است. آپدیت اندروید 8 موضوعی است که اکثر پرچمدارهای نیمه اول 2017 منتظر آن هستند و حالا باید گفت انتظار برای دارندگان اچ تی سی یو 11 (HTC U11) به پایان رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ارایه آپدیت اندروید 8 برای اچ تی سی یو 11 (HTC U11) بیشتر بخوانیم.

آپدیت اندروید 8 اچ تی سی یو 11

آپدیت اندروید 8 اچ تی سی یو 11

همانطور که در تصویر بالا می بینید یک آپدیت 1.33 گیگابایتی برای اچ تی سی یو 11 (HTC U11) ارایه شده که جدیدترین نسخه اندروید را به همراه دارد. همچنین قابلیت VoWifi یا همان مکالمه روی وای فای نیز برای مشترکین اپراتور CHT تایوان فعال خواهد شد. بله، این آپدیت اندروید 8 برای اچ تی سی یو 11 (HTC U11) در حال حاضر در دسترس مشترکین تایوانی است و می توانند آن را به صورت OTA دانلود کنند. مثل همیشه قبل از انجام آپدیت به یاد داشته باشید که دستگاه شما شارژ کافی داشته باشد.

اندروید 8 برای پرچمدار نیمه دوم HTC یعنی یو 11 پلاس (U11 Plus) در هنگام خرید در دسترس است. همچنین آپدیت اندروید 8 برای اچ تی سی یو 11 آلترا (HTC U11 Ultra) و اچ تی سی 10 (HTC 10) نیز پس از این عرضه در دسترس خواهد بود اما درباره زمان دقیق آن ها اطلاعی در دست نیست.

انتظار داریم تغییراتی محدود در ظاهر کاربری سنس (Sense)، رابط کاربری اچ تی سی صورت بپذیرد اما قابلیت های اندروید 8 از جمله تصویر در تصویر، اموجی های جدید و منوی تنظیمات دوباره طراحی شده را شاهد باشیم. نظر شما درباره ارایه آپدیت اندروید 8 برای اچ تی سی یو 11 (HTC U11) چیست؟ عملکرد اچ تی سی مناسب بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ای ول خوبه که این اپدیت رو داد کاش مقدور بود یو 11 رو تجربه میکردم

Ali.v

کارش درسته.
ترنجی جان از دیگر گوشیای اچ تی سی مثل One A9 و M9 و….خبری ندارین جهت دریافت اندروید 8؟

Peiman

یا ظاهرشم شبیه u11plus شده ؟؟؟

Sajad

خوبه بازم تو این مورد نسبتا سریع عمل کرد.

REZA

اینطور که تو تصویر نوشته تغییر ظاهری خاصی توش نیست،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)