حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی دیگر آپدیت دریافت نمی‌کنند

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، شیائومی

بدون شک سری Note برند ردمی از پرفروش‌ترین محصولات آن‌ها محسوب می‌شود. یکی از سری‌های بسیار محبوب در ایران را می‌توان همین Redmi Note 11 Pro دانست. اگر یکی از این گوشی‌ها را خریده‌اید، خبر خوبی برای شما نداریم. متاسفانه از این به بعد سری ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی دیگر آپدیت دریافت نمی‌کنند. این محصولات ابتدای سال ۲۰۲۲ و با اندروید ۱۱ عرضه شده بودند. اگر نگاهی به رقیب بیاندازیم، در بازه زمانی مشابه Galaxy A53 را با اندروید ۱۲ عرضه کرد و هنوز تا اندروید ۱۶ آپدیت خواهد شد!

عدم عرضه آپدیت برای سری ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی

فهرست پایان عمر” یا EoL شیائومی، همانطور که از نامش پیداست؛ به لیستی از محصولات گفته می‌شود که این شرکت دیگر تعهدی در به‌روزرسانی آن‌ها ندارد. این لیست به‌روز شده و پشتیبانی نرم افزاری از چندین گوشی هوشمند و تبلت را در برندهای شیائومی، ردمی و پوکو حذف کرده است.

لیست پایان عمر شیائومی - آپدیت مهر ۱۴۰۳

لیست پایان عمر شیائومی – آپدیت مهر ۱۴۰۳

لیست به روز شده که در وب سایت رسمی این شرکت منتشر شده، شامل دستگاه هایی از هر سه برند است. شایان ذکر است، تبلت شیائومی پد 5 با چندین مدل برای هر منطقه، از جمله تایوان (TW)، ترکیه (TR)، روسیه (RU)، اروپا (EU) و نوع جهانی (MI) در لیست حضور دارد.

جالب اینجاست که مدل‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس نسخه چین هم در این لیست قرار دارند، در نتیجه دیگر آپدیتی دریافت نخواهپ کرد.

به غیر از آن گوشی‌های ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ و ردمی Note 10 JE نیز دیگر آپدیت نخواهند شد. نسخه اندونزی پوکو X3 GT نیز دیگر آپدیتی دریافت نمی‌کند.

نظر شما درباره عملکرد شیائومی در بحث آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)