حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری ۶۱۰۰ میلی آمپری شیائومی ۱۵ پرو رسما تایید شد

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

امسال سالی است که برندهای چینی تمرکز ویژه‌ای روز حجم باتری خواهند گذاشت و عبور از مرز ۶۰۰۰ میلی‌آمپر را در دستگاه‌های بیشتری خواهیم دید. برای مثال امروز به صورت رسمی، باتری ۶۱۰۰ میلی آمپری شیائومی ۱۵ پرو تایید شده است. همچنین درباره روشنایی و میزان حاشیه نمایشگر این دستگاه نیز اطلاعات رسمی ارائه شد.

باتری ۶۱۰۰ میلی آمپری شیائومی ۱۵ پرو

تایید رسمی حجم باتری شیائومی ۱۵ پرو

تایید رسمی حجم باتری شیائومی ۱۵ پرو

سه شنبه این هفته یعنی ۸ آبان ۱۴۰۳ موعد رونمایی رسمی سری Xiaomi 15 است. این برند در حال جلب توجه به جدیدترین پرچمدار خود است و تیزرهای رسمی پیرامون آن منتشر می‌کند.

در همین راستا امروز تأیید رسمی داریم که شیائومی 15 پرو دارای باتری حجیم ۶۱۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. برای مقایسه باید بدانید که شیائومی ۱۴ پرو با باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپری عرضه شده بود. این یعنی یک رشد بزرگ ۲۵ درصدی در اندازه باتری پرچمدار جدید آن‌ها که باید دید در عمل چه پیشرفتی به کاربر ارائه می‌کند.

اطلاعات رسمی شیائومی درباره نمایشگر Xiaomi 15 Pro

اطلاعات رسمی شیائومی درباره نمایشگر Xiaomi 15 Pro

صفحه نمایش Xiaomi 15 Pro دارای حاشیه‌های متقارن 1.38 میلی‌متری در تمام جهات، کاهش روشنایی کامل DC در کنار 10 درصد مصرف انرژی کمتر و حداکثر روشنایی 3200 نیت به لطف مواد سفارشی M9 است.

همچنین تایید شده که رزلوشن نمایشگر شیائومی ۱۵ پرو 2K خواهد بود و دوربین تله فوتو پریسکوپی آن زوم ۵ برابری ارائه می‌کند.

البته که از قبل می‌دانیم شیائومی 15 و 15 پرو، هر دو از تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام استفاده خواهند کرد که با ریزمعماری خود توسعه‌یافته شیائومی همراه خواهد بود و این منجر به افزایش 19 درصدی راندمان انرژی و کاهش 45.7 درصدی زمان باز شدن برنامه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو برای شما محصولات جذابی خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)