حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اصلی ارزان‌ترین عضو سری Pixel 9 با گران‌ترین عضو آن یکسان خواهد بود

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

باید پذیرفت که وضعیت تولید موبایل‌های ساخت گوگل، نسبت به دوربین سری Nexus بهتر شده ولی همچنان جای سوال باقی می‌گذارد. برای مثال این واقعیت که تراشه همه اعضای یک خانواده Pixel (از ارزان تا گران) تقریبا یکسان است. به تازگی اما گزارش جالبی داریم که می‌گوید دوربین اصلی ارزان‌ترین عضو سری Pixel 9 با گران‌ترین عضو آن یکسان خواهد بود.

دوربین اصلی ارزان‌ترین عضو سری Pixel 9

انتظار می‌رود پیکسل 9a گوگل جایی اواخر زمستان ۱۴۰۳ معرفی شود. ما قبلاً این گوشی اقتصادی گوگل را در رندرهای غیررسمی لو رفته دیده بودیم. در این رندرها مشخص است که طراحی قبلی که شامل یک نوار افقی برجسته برای دوربین بود را کنار گذاشته و یک مجموعه دوربین کپسولی نه چندان بیرون‌زده از قاب پشتی دارد.

گزارش جدیدی به ما می‌گوید که Pixel 9a دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مدل‌های قبلی خود را کنار می‌گذارد و در عوض دوربین 48 مگاپیکسلی مورد استفاده در پیکسل ۹ پرو فولد را قرض می‌گیرد.

از آنجایی که Pixel 9 Pro Fold یک گوشی تاشو بوده و توسط یک برند چینی ساخته نشده است (!) نباید انتظار کیفیت یا سخت افزار رده بالایی از دوربین اصلی داشته باشید. یعنی بهترین دوربین در خانواده پیکسل ۹ روی این دستگاه نبوده و برای آن باید به سراغ مدل های پرو غیرتاشو آن بروید. مثلا پیکسل ۹ پرو و یا پیکسل ۹ پرو ایکس ال خروجی دوربین اصلی بهتری دارند.

در حالی که دوربین اصلی تغییر خواهد کرد، ظاهراً دوربین فوق عریض همان ۱۳ مگاپیکسلی است که در پیکسل 8a هم استفاده شده بود. دوربین سلفی نیز بدون تغییر است.

گوشی اقتصادی گوگل Pixel 9a ویژگی «Add Me» را ارائه خواهد کرد که اولین بار در دیگر اعضای سری پیکسل ۹ عرضه شد. توضیح توصیفی آن کمی پیچیده است اما با این ویژگی می‌توانید عکس را جمع دوستان بگیرید و سپس دوربین را به یکی دیگر اشخاص بدهید و خودتان به جمع اضافه شود. حالا با استفاده از این قابلیت می‌توانید در یک فضای خالی از جمع دوستان قرار گرفته و به تصویر اضافه شود.

نظر شما درباره پیکسل 9a احتمالی چیست؟ فکر می کنید این دستگاه جذاب‌تر خواهد بود یا iPhone SE 4 اپل؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)