حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو F7 اولترا در راه است

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

از چندی پیش می‌دانستیم که پوکو، کار بر روی گوشی های سری F7 را آغاز کرده، زیرا که پوکو F7 پرو در میان داده های IMEI مشاهده شده بود. هم‌اکنون اما به‌نظر می‌رسد که پوکو F7 اولترا در راه است. این تلفن هوشمند نیز در میان داده های IMEI ظاهر شده است.

پوکو F7 اولترا نسخه ری‌برند شده ردمی K80 خواهد بود

پوکو F7 Ultra با شماره مدل 24122RKC7G در لیست IMEI و در کنار F7 Pro دیده می‌شود. گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند آینده پوکو نسخه تغییر نام یافته Redmi K80 خواهد بود.

پوکو F7 Ultra در میان داده های IMEI

اما چه انتظاری از ردمی K80 داریم؟ گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. انتظار می‌رود که این دستگاه به یک صفحه نمایش OLED تخت با رزولوشن 2K مجهز شود که طبق گزارش های قبلی توسط TCL ساخته خواهد شد.

انتظار داریم که این گوشی آینده ردمی از دوربین تله‌فوتو با قابلیت عکسبرداری ماکرو برخوردار بوده و از باتری پرظرفیت ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند باشد. به‌نظر می‌رسد که باتری های بزرگ به‌خصوص در محدوده ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری، به یک ترند برای تلفن های هوشمند در سال ۲۰۲۴ تبدیل شده‌اند. شایعه شده که چندین گوشی پرچمدار دارای باتری هایی در این محدوده هستند. حتی ردمی Note 14 Pro+ نیز از باتری ۶,۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

احتمالاً Redmi K80 از استاندارد IP68 (یا حتی IP69) بهره‌مند خواهد بود. به‌خصوص با توجه به آنکه تأیید شده حتی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز دارای استاندارد IP69 است.

ردمی K80 در کنار مدل پرو معرفی خواهد شد؛ و انتظار می‌رود که این دو تلفن هوشمند از تراشه مشابهی برخوردار باشند. البته ممکن است K80 Pro به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ الیت مجهز شود و همچنین از نظر باتری و سرعت شارژ تفاوت هایی با مدل استاندارد داشته باشد.

پوکو F7 شیائومی احتمالاً زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت رونمایی خواهد شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی