حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip 2 با قیمت ۷۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 روز قبل | بدون دیدگاه | تکنو

تکنو امروز از ۲ گوشی تاشو خوش قیمت رونمایی کرد. اولی آن‌ها گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold 2 بود که با قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه می‌شود و دومی آن‌ها یک گوشی تاشو کوچک و حتی ارزان‌تر است. گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip 2 با قیمت ۷۰۰ دلار رسما معرفی شده و می‌تواند جالب توجه باشد.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip 2

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip 2 نسبت به نسل قبلی خود تغییرات قابل توجهی را در بخش طراحی به ارمغان می آورد. صفحه نمایش بیرونی گرد کوچک با صفحه نمایش مربعی بزرگتر جایگزین شده است که Tecno آن را ”ThruPool Cover Screen” می نامد.

علاوه بر این، دوربین‌های اصلی در کنار هم قرار گرفته‌اند و صفحه‌نمایش دور آن‌ها پیچیده شده است. جالب اینجاست که البته این گوشی چند میلی متر ضخیم‌تر از مدل قبلی خود است.

ظاهراً صفحه بیرونی بزرگتر از بیش از ۲۰۰۰ نرم افزار پشتیبانی می کند و نیاز به باز کردن نمایشگر اصلی را کاهش می دهد. همچنین صفحه‌کلید کامل را ارائه می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند تماس بگیرند و یا مستقیماً روی صفحه بیرونی به پیام‌ها پاسخ دهند. در کنار امکان سفارشی‌کردن صفحه نمایش بیرونی، تعداد انگشت شماری مینی بازی از جمله حیوانات خانگی مجازی تعاملی نیز برای آن وجود دارد.

در بخش لولا این دستگاه نیز به مانند مدل بزرگتر خود، می‌تواند بین زوایای 30 تا 150 درجه قرار بگیرد و به کاربران این امکان را می دهد که گوشی را در زوایای مختلف برای عکس گرفتن و فیلمبرداری قرار دهند. صفحه نمایش بیرونی Phantom V Flip 2 برابر 3.64 اینچ بوده در حالی که صفحه نمایش اصلی تاشو داخلی 6.9 اینچی به رفرش‌ریت 120Hz با رزلوشن FHD+ و از نوع LTPO AMOLED است.

تکنو ادعا می‌کند که چین‌وچروک در نمایشگر اصلی به لطف لولای با طراحی قطره‌ای به حداقل رسیده است. این لولا که از فولاد درجه یک صنعت هوافضا ساخته شده است، برای تحمل ۴۰۰ هزار بار تاشدن در دمای معمولی، ۱۵۰ هزار تاشدن در دمای بالا و ۱۰۰ هزار تاشدن برابر در دمای پایین آزمایش شده است.

قدرت پردازش Phantom V Flip 2 را تراشه مدیاتک Dimensity 8020 تامین کرده است که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

Dimensity 8020

Dimensity 8020

در بخش دوربین اصلی شاهد ارتقا هستیم. اینجا دوربین اصلی با یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.57 اینچی حضور دارد که با یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی همراه می‌شود. دوربین سلفی همچنان یک سنسور 32 مگاپیکسلی با فلاش خاص خود است تا بتوانید حتی در نور کم نیز سلفی بگیرید.

باتری بزرگتر ۴۷۲۰ میلی‌آمپری برای این گوشی تاشو تکنو در نظر گرفته شده که به مانند مدل بزرگتر خود با توان ۷۰ وات شارژ می‌شودو تکنو ادعا دارد این محصول در ۴۳ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ می‌رسد. متاسفانه شارژ وایرلس اینجا پشتیبانی نمی‌شود.

در گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ ۲ پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای 6 و بلوتوث 5.3 وجود دارد.

تکنو هوش مصنوعی AI Vision را برای دستگاه‌های خود معرفی کرد

مانند Phantom V Fold 2 گوشی V Flip 2 نیز با اندروید 14 و هوش مصنوعی تکنو AI Vision عرضه می شود که در مرکز خود دستیار هوش مصنوعی مبتنی بر Gemini به نام Ella را دارد.

کاربران می توانند از هوش مصنوعی بخواهند که تصویر زمینه را تغییر دهد یا به زبان سیستم دیگری سوئیچ کند. این سرویس همچنین می‌تواند متون را خلاصه، تولید، تصحیح و بازنویسی کند.

قیمت و رنگ بندی Tecno Phantom V Flip 2

گوشی تاشو Tecno Phantom V Flip 2 در رنگ خاکستری و سبز موجود است. قیمت آن 699 دلار خواهد بود و در آفریقا، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، آمریکای لاتین و سایر مناطق در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی تاشو چیست؟

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold 2 با قیمت ۱۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)