حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری شیائومی 14T فاش شد: ۵ مهر ماه

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

تاریخ رونمایی سری شیائومی 14T فاش شده است. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند به‌زودی برای عرضه در بازار جهانی معرفی شوند. پس از افشای رندر Xiaomi 14T Pro، هم‌اکنون این غول فناوری چینی، رونمایی یک محصول جدید را در کشور فیلیپین تأیید کرده است که انتظار می‌رود سری شیائومی ۱۴ تی باشد.

سری شیائومی 14T احتمالاً پنجم مهر ماه در کشور فیلیپین معرفی می‌شود 

لیستی در وب‌سایت فروشگاه شیائومی، معرفی محصولات جدیدی را در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ماه) نشان می‌دهد. این دستگاه‌ها احتمالاً Xiaomi 14T و 14T Pro هستند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دو تلفن هوشمند، یک هفته قبل از آن برای عرضه در بازار جهانی معرفی شوند.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 14T

مشخصات فاش شده، نشان داده‌اند که شیائومی ۱۴ تی و ۱۴ تی پرو دارای سخت‌افزاری قدرتمند خواهند بود. انتظار می‌رود که هر دو مدل به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۴۴ هرتزی با وضوح 1.5K به‌همراه پشتیبانی از Dolby Vision و استاندارد HDR10+ مجهز شوند. این نمایشگر دارای گواهینامه TUV Rheinland خواهد بود.

سری Xiaomi 14T به تراشه های قدرتمند مدیاتک مجهز می‌شود

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 14T را بر عهده دارد. Xiaomi 14T Pro اما به تراشه قدرتمندتر مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز می‌شود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، هر دو دستگاه دارای سیستم دوربین سه‌گانه لایکا هستند. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله‌فوتو نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که دوربین فوق‌عریض و سلفی این دو گوشی آینده شیائومی به‌ترتیب دارای سنسور های ۱۲ و ۳۲ مگاپیکسلی باشند.

شیائومی 14T پرو را برای اولین بار ببینید

شیائومی ۱۴ تی پرو از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و با برخورداری از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. هر دو این تلفن های هوشمند به باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شوند. براساس اطلاعات فاش شده، انتظار داریم که Xiaomi 14T با قیمت ۶۴۹ یورو به دست کاربران برسد. Xiaomi 14T Pro اما با قیمت ۸۹۹ یورو قابل‌تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی های آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی