حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک های M4 اپل احتمالاً در حوالی آبان معرفی خواهند شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق اطلاعات جدیدی که اخیراً توسط نشریه MacRumors منتشر شده است، اپل احتمالاً مدل‌های جدید مک با تراشه‌های سری M4 خود را در ماه نوامبر (حوالی آبان) معرفی خواهد کرد.

مک های M4 اپل

به‌گفته یک منبع مؤثق آشنا با این موضوع، اپل مدل‌های جدید مک خود را در نوامبر 2024 معرفی خواهد کرد. درحالی‌که مک‌های جدید معمولاً در اواخر سال عرضه می‌شوند، این اولین بار است که یک ماه خاص برای زمان رونمایی از مک‌های M4 آینده مشخص می‌شود.

این موضوع اما از امکان برگزاری یک رویداد اختصاصی توسط اپل در ماه اکتبر برای معرفی مک‌های جدید صرف‌نظر نمی‌کند. سال گذشته، اپل تاریخ برگزاری رویداد Scary Fast خود را در روز سه‌شنبه، 23 اکتبر، اعلام کرده و این رویداد در روز دوشنبه، 30 اکتبر، با رونمایی از مدل‌های جدید مک بوک پرو و ​​آیمک با تراشه‌های M3 برگزار شد. مک‌های جدید سپس در روز سه‌شنبه، ۷ نوامبر، به‌صورت رسمی در بازار عرضه شدند، بنابراین می‌توانیم شاهد یک سری رویدادهای مشابه در سال جاری باشیم.

مک های M4 اپل

مک های M4 اپل

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا پیش از پایان سال چهار مدل مک بوک جدید با تراشه‌های سری M4 عرضه کند: مک‌بوک پرو 14 اینچی پایه با تراشه M4، مدل‌های جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max، آیمک جدید با تراشه M4 و مک مینی کاملاً بازطراحی‌شده با تراشه‌های M4 و M4 Pro. به‌استثنای مک مینی جدید، انتظار می‌رود دستگاه‌های دیگر به‌روزرسانی‌های جزئی باشند که بدون تغییر در طراحی، تنها بر ارتقای تراشه تمرکز می‌کنند، اما همزمان برای اولین بار می‌توانند با ۱۶ گیگابایت حافظه استاندارد در مدل‌های پایه عرضه شوند. برخی از این مدل‌ها از هم‌اکنون درحال تولید انبوه هستند که ممکن است با تاریخ عرضه در نوامبر مطابقت داشته باشد.

نظر شما درباره زمان معرفی مک های M4 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی