حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

غافلگیری اپل: آیپد پرو با تراشه M4 ممکن است هفته آینده رونمایی شود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، پردازشگرها، شایعات

در اقدامی غافلگیرکننده، مارک گورمن از بلومبرگ، امروز در خبرنامه Power On خود گزارش داد که اپل ممکن است در نسل جدید آیپد پرو خود که انتظار می‌رود در رویداد Let Loose هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی شود، از تراشه کاملاً جدید M4 به‌جای M3 فعلی استفاده کند. گفته می‌شود که بزرگترین تغییر در تراشه M4 مربوط به موتور پردازش عصبی است که آیپد پرو جدید را به اولین دستگاه مجهز به AI اپل تبدیل می‌کند.

آیپد پرو با تراشه M4

مارک گورمن معتقد است که «احتمال زیادی» وجود دارد که مدل‌های iPad Pro آینده به تراشه نسل بعدی M4 اپل مجهز شوند، نه تراشه M3 که شش ماه پیش در مک‌بوک پرو و آیمک استفاده شد. وی بیان می‌کند که یکی از ویژگی‌های جدید تراشه M4، یک موتور عصبی ارتقایافته است که عملکرد این دستگاه را برای وظایف هوش مصنوعی افزایش می‌دهد و او معتقد است اپل آیپد پرو بعدی را به‌عنوان یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی به بازار عرضه خواهد کرد.

مدیر بلومبرگ در ادامه بیان می‌کند که اپل پنسل جدید که انتظار می‌رود در این رویداد معرفی شود، برای اولین بار دارای بازخورد لمسی خواهد بود. اگرچه او هیچ جزئیاتی در مورد نحوه کار این قلم ارائه نکرد، بااین‌حال شاید Apple Pencil دارای یک موتور Taptic کوچک باشد که هنگام جابجایی بین ابزارهای طراحی و با استفاده از ژست فشردن، لرزشی را القا کند.

آیپد پرو با تراشه M4

آیپد پرو با تراشه M4

این تحلیلگر در نهایت بیان داشت که اپل اولین نسخه 12.9 اینچی آیپد ایر و یک مجیک کیبورد بازطراحی‌شده برای آیپدها را در رویداد هفته آینده خود معرفی خواهد کرد.

رویداد اپل در تاریخ 7 می/18 اردیبهشت ساعت 7 صبح به‌وقت اقیانوس آرام با پخش جریانی ویدیویی در Apple.com و YouTube آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره معرفی نسل جدید iPad Pro با تراشه جدید M4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی