حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو کار بر روی گوشی تاشو سه لا را تأیید کرد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اوپو، کانسپت

در سال‌های اخیر، گوشی‌های هوشمند تاشو به‌سرعت تکامل یافته‌اند و از گجت‌های لوکس به محصولات مصرفی عمومی‌تر تبدیل شده‌اند. همان‌طور که این فناوری به بلوغ می‌رسد، تولیدکنندگان نه‌تنها در تلاش هستند تا دستگاه‌های تاشو را مقرون‌به‌صرفه‌تر کنند، بلکه سعی می‌کنند مدل‌های پیشرفته با نوآوری‌های پیشگامانه‌تر را نیز معرفی کنند. یکی از هیجان‌انگیزترین تحولات در این حوزه، ظهور گوشی‌های هوشمند تاشو سه‌گانه است. اخیراً، مدیر اجرایی هواوی، ریچارد یو، اعلام کرده است که این شرکت به‌زودی اولین گوشی هوشمند تاشو سه‌ لا خود را با هدف بازار انبوه عرضه می‌کند. حال، اوپو نیز به‌تازگی کار بر روی گوشی تاشو سه لا خود را تأیید کرده است و انتظار می‌رود این دستگاه تا حداکثر یک سال دیگر عرضه شود.

گوشی تاشو سه لا اوپو

مدت کوتاهی پس از اعلام رسمی هواوی، برند تکنو مدل مفهومی گوشی تاشو سه‌ لا خود با نام Phantom Ultimate 2 را به‌نمایش گذاشت. همچنین چندی پیش نیز شایعه شده بود که شیائومی درحال توسعه اولین گوشی تاشو سه لا خود است. اکنون، اوپو با جدیدترین نوآوری خود به این رقابت می‌پیوندد. ژو ییبائو، مدیر محصول سری Find OPPO، به‌طور خلاصه تصویری از یک گوشی تاشو سه لا مفهومی را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و البته مدتی بعد آن را حذف کرد. بااین‌حال، این تصویر پیش از ناپدیدشدن توسط کاربران ذخیره شده است و به ما نگاهی اجمالی به این کانسپت جدید هیجان‌انگیز می‌دهد.

کانسپت گوشی تاشو سه لا اوپو

گوشی تاشو سه لا اوپو

این تصویر تلفن تاشو سه‌گانه OPPO را در حالت کاملاً باز و شبیه به یک تبلت بزرگ نشان می‌دهد. این رابط یک صفحه اصلی با تقسیم صفحه‌نمایش با یک پنل آب‌وهوا و اعلان در یک طرف و یک صفحه برنامه در سمت دیگر، به‌همراه نوار پایینی که برنامه‌های اخیراً استفاده‌شده یا موردعلاقه را در خود جای داده است، نشان می‌دهد که البته تمامی المان‌های طراحی و آیکون‌ها، دقیقاً مشابه iOS اپل بوده و از این جهت رابط کاربری دستگاه را نمی‌توان حتی در حد یک طرح مفهومی تصور کرد. ازنظر طراحی اما، دستگاه به‌طرز چشمگیری شیک و با حداقل حاشیه به‌نظر می‌رسد. قاب سمت چپ یک دکمه شخصی‌سازی را در خود جای داده است، درحالی‌که سمت راست دارای کنترل‌های صدا و دکمه پاور است. پشت تلفن نیز دارای یک پوشش چرمی می‌باشد که توسط دو لولا تقسیم شده است؛ یکی برای تا شدن به داخل و دیگری برای تا شدن به بیرون.

درحالی‌که در طول سال‌ها نمونه‌های اولیه و کانسپت‌های زیادی از این مدل دستگاه‌ها را دیده‌ایم، اغلب آن‌ها حتی به مرحله تولید آزمایشی نیز نرسیده‌اند. اینکه تلفن تاشو سه گانه OPPO به دست مصرف‌کنندگان برسد یا خیر هنوز مشخص نیست. بااین‌حال، هواوی به قابلیت تاشو سه‌گانه آینده خود اطمینان دارد که می‌تواند زمینه را برای عصر جدیدی در طراحی گوشی‌های هوشمند فراهم کند. رقابت درحال تشدید است و درنهایت مصرف‌کنندگان از نوآوری‌هایی که این شرکت‌ها به بازار می‌آورند، سود خواهند برد.

دیدگاه شما پیرامون گوشی تاشو سه لا اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی