حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی گوشی های تاشو تکنو منتشر شد: Phantom V Fold 2 و Phantom V Flip 2

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تکنو

برند تکنو از زیرمجموعه‌های گروه Transsion است که سهم بسیار خوبی در بازار افریقا کسب کرده و در مجموع در بازار جهانی نیز چهارمین برند پرفروش موبایل به حساب می‌آید. آن‌ها پیشتر نسل اول گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با قیمت‌های بسیار رقابتی عرضه کردند و حالا نوبت به نسل دوم آن‌ها رسیده است. تصاویر رسمی گوشی های تاشو تکنو توسط شعبه غنا این برند منتشر شده و می‌توانید با Phantom V Fold 2 و Phantom V Flip 2 آشنا شوید.

تصاویر رسمی Phantom V Fold 2 و Phantom V Flip 2

با انتشار پوستر رسمی تکنو می‌توان گفت که گوشی‌های تاشو Phantom V Fold 2 5G و V Flip 2 5G به زودی در غنا معرفی خواهند شد. در حقیقت پیش‌فروش این محصولات از فردا یعنی ۲۹ مرداد در این کشور آغاز خواهد شد.

بسته هدایای پیش‌خرید این گوشی‌های هوشمند تاشو تکنو کاملا شلوغ و عجیب است. مثلا شما یک ساعت هوشمند Watch 3 از این برند دریافت می‌کنید و در کنار آن یک چمدان مسافرتی (!) خواهید داشت. البته که به اینجا ختم نمی‌شود و یک بلندگوی بلوتوثی در کنار فلاسک هم هدیه می‌گیرد. بسته اینترنت و بیمه نمایشگر و خود گوشی نیز وجود دارد!

Tecno Phantom V Fold 2

Tecno Phantom V Fold 2

تکنو هنوز مشخصات فنی Phantom V Fold 2 و Phantom V Flip 2 را تایید نکرده است. با این حال تصاویر رسمی آن‌ها منتشر شده که بر آن اساس می‌توان گفت نسل دوم V Fold دارای یک دوربین مستطیلی شکل در بالا است که جایگزین ماژول دوربین گرد Phantom V Fold می شود. این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی با فلاش LED است. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه حضور دارد و به نظر می‌رسد که این گوشی تاشو از قلم نیز پشتیبانی می کند.

گوشی تاشو کوچک Phantom V Flip 2 دارای یک صفحه نمایش بیرونی بزرگتر مستطیلی است که شبیه به صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی Razr 50 موتورولا است.

اعتقاد بر این است که تراشه‌های Dimensity 9000 Plus و Dimensity 8050 مدیاتک به ترتیب قدرت فانتوم وی فولد 2 و وی فلیپ 2 را تامین می‌کنند.

نظر شما چیست؟ این گوشی‌های تاشو تکنو را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)