حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی ریلمی ۲۴ مرداد ماه معرفی می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی پس از انتشار اولین تیزر، تاریخی را برای معرفی فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی خود اعلام کرد. ریلمی از این فناوری در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد ماه) در کشور چین رونمایی خواهد کرد.

فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی ریلمی در راه است

پس از معرفی فناوری شارژ سریع ۲۴۰ واتی در فوریه ۲۰۲۳، «پیشرفت فناوری» گام بعدی این شرکت خواهد بود. البته بعید به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر، شاهد به‌کارگیری فناوری شارژر سریع ۳۰۰ واتی ریلمی، در یک تلفن هوشمند باشیم.

 

چندی پیش ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی، از فناوری شارژ مشابهی رونمایی کرد که می‌تواند باتری یک تلفن هوشمند را در کمتر از ۵ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند. اما تقریباً 18 ماه پس از رونمایی آن، هنوز شاهد به‌کارگیری این فناوری در هیچ دستگاهی نیستیم.

در حال حاضر، این ریلمی است که رکورد سریع‌ترین سرعت شارژ را در گوشی‌های هوشمند تجاری را دارد. GT Neo 5 با شارژ سریع 240 واتی در چین عرضه شد و بعداً با نام Realme GT 3 به بازار های جهانی راه پیدا کرد. ریلمی ادعا کرده بود که این فناوری می‌تواند تلفن هوشمند شما را در کمتر از ۱۰ دقیقه کاملاً شارژ کند. البته آزمایشات فناوری شارژ سریع ۲۴۰ واتی ریلمی نیز تقریبا همین موضوع را نشان داد. این فناوری در تست های GSMArena موفق شده باتری گوشی را در مدت ۱۱ دقیقه و ۱۶ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند.

ریلمی GT Neo 5 در ۲ مدل و با شارژر ۲۴۰ وات و ۱۵۰ وات معرفی شد

پیش‌بینی می‌شود که فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی ریلمی می‌تواند باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری را در کمتر از ۱۰ دقیقه کاملاً شارژ کند. البته فعالان صنعت و مصرف کنندگان مشتاق هستند که ببینند این فناوری جدید آیا بر عمر باتری تاثیر منفی خواهد داشت و ریسک های ایمنی به‌همراه دارد یا نه.

نظر شما چیست؟ آیا ریلمی می‌تواند در آینده‌ای نزدیک این فناوری ۳۰۰ واتی خود را در تلفن هوشمندی به‌کار گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی