حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به‌زودی تولید انبوه شارژ 300 واتی خود را آغاز می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی، عمر باتری

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط Digital Chat Station منتشر شده است، شیائومی درحال برنامه‌ریزی برای تولید انبوه فناوری شارژ فوق‌سریع 300 واتی خود است که می‌تواند یک گوشی هوشمند را تنها در پنج دقیقه به‌طور کامل شارژ کند. این شرکت اخیراً مدل +Redmi Note 12 Pro را به‌نمایش گذاشته که به این موفقیت دست یافته است و به‌نظر می‌رسد که این فناوری در آینده نزدیک در مدل‌های مختلف ارائه خواهد شد.

شارژ 300 واتی شیائومی

نسخه اصلاح‌شده ردمی نوت 12 پرو پلاس، باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی خود را تنها در دو دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌کند و با استفاده از فناوری شارژ فوق‌سریع 300 واتی، تنها در پنج دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. این فناوری به حداکثر توان 290 وات می‌رسد که نزدیک به سطح 300 وات است.

فناوری شارژ فوق‌سریع Redmi 300W نتیجه طراحی خلاقانه و مواد جدید، از شارژر گرفته تا معماری شارژ گوشی و باتری است. این شارژر از محلول GaN (نیترید گالیوم) یکپارچه نسل چهارم استفاده می‌کند که همان اندازه شارژر 210 واتی قبلی شیائومی را حفظ کرده، اما با افزایش 43 درصدی توان، به چگالی 2.31W/cm³ دست می‌یابد.

معماری شارژ شامل یک تراشه پمپ شارژ سفارشی 6:2 با حداکثر راندمان تبدیل 98 درصد است. این معماری مشکل گرمایش جریان زیاد در مسیر ورودی شارژر را حل می‌کند و افزایش دمای شارژ از منبع را کاهش می‌دهد. پمپ‌های شارژ چندگانه در یک طرح غیرمتمرکز چیده شده‌اند تا به‌طور مؤثر از تولید گرمای متمرکز جلوگیری کرده و به اوج قدرت پایدار برای بیش از 2 دقیقه برسد.

شارژ 300 واتی ردمی

شارژ 300 واتی شیائومی

فناوری شارژ فوق‌سریع Redmi 300W پیشرفتی در فناوری شارژ سریع است و می‌تواند نحوه استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد. با قابلیت شارژ کامل گوشی هوشمند تنها در پنج دقیقه، کاربران دیگر نگران تمام شدن باتری نخواهند بود. این فناوری می‌تواند برای دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ و وسایل نقلیه الکتریکی نیز کاربرد داشته باشد.

تاریخ عرضه و اینکه کدام مدل خاص این ویژگی را داشته باشد درحال‌حاضر نامشخص است، اما با نمایش موفقیت‌آمیز مدل خاص +Redmi Note 12 Pro با این فناوری، نباید مدل زیادی طول بکشد تا شاهد ارائه این ویژگی به گوشی‌های هوشمند تجاری باشیم.

نظر شما درباره فناوری شارژ 300 واتی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی