حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی تکنو فانتوم V2 فولد و فانتوم V2 فلیپ لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تکنو، شایعات

طراحی و برخی از مشخصات کلیدی گوشی های تاشو تکنو فانتوم V2 فولد به‌همراه فانتوم V2 فلیپ به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تکنو فانتوم V2 فولد و فانتوم V2 فلیپ حداکثر تا اوایل شهریور معرفی می‌شوند 

تکنو در حال برنامه ریزی برای عرضه جانشین های گوشی های هوشمند تاشو Phantom V Fold و Phantom V Flip در آینده‌ای نزدیک است. تاکنون Phantom V2 Fold و Phantom V2 Flip موفق به دریافت تاییدیه های مختلفی شده‌اند. در حال حاضر، رندر های تکنو فانتوم V2 فولد و فانتوم V2 فلیپ فاش شده که برخی از جزئیات طراحی این دو تلفن هوشمند تاشو را نشان می‌دهند.

تکنو Phantom V2 Fold

گوشی های تاشو آینده تکنو از نظر ظاهری متفاوت از نسل قبل خواهند بود. در تصاویر لو رفته جزئیات زیادی قابل مشاهده نیست. با این حال می‌توان شاهد طراحی متفاوت این دو دستگاه بود. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین دایره‌ای شکل موجود در Phantom V Fold، با جزیره دوربین مربعی شکل جایگزین شده است.

تکنو Phantom V2 Flip

با توجه به تصاویر فاش شده، تکنو Phantom V2 Flip دارای نمایشگر بیرونی بسیار بزرگتری نسبت به نسل قبل خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که هر کدام از دوربین ها به همراه فلاش LED به‌طور عمودی در داخل صفحه نمایش کاور قرار دارند. در نسل قبل شاهد به کارگیری نمایشگر دایره‌ای شکلی بودیم که لنز های دوربین و فلاش LED در اطراف آن قرار گرفته بود. اما V2 Flip به صفحه نمایش بیرونی بسیار بزرگتری مجهز می‌شود. پس می‌توان بدون باز کردن این تلفن هوشمند تاشو کار های بیشتری با آن انجام داد.

تراشه تکنو Phantom V2 Fold و Phantom V2 Flip فاش شد

منبع این گزارش ادعا می‌کند که تکنو فانتوم V2 فولد به همان تراشه نسل قبل مجهز خواهد شد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی تاشو را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران می‌رسد. تکنو فانتوم V2 فلیپ هم مانند نسل قبل به مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۵۰ مجهز می‌شود.

اطلاعات خاصی درباره سایر مشخصات این دو تلفن هوشمند تاشو آینده تکنو در دست نیست. البته می‌توان انتظار به کارگیری صفحه نمایش های OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در Tecno Phantom V2 Fold و Phantom V2 Flip داشت. گوشی های جدید این شرکت پیشرفت های بزرگی در بخش دوربین و باتری داشته‌اند. با وجود آنکه هنوز هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نشده اما انتظار می‌رود که این دو تلفن هوشمند تاشو تا قبل از پایان ماه آگوست (اوایل شهریور) معرفی شوند.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip رسما معرفی شد: قیمت ۶۰۵ دلار با مدیاتک Dimensity 8050

نظر شما درباره تکنو Phantom V2 Flip و Phantom V2 Fold چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی