حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 50 معرفی شد: باریک‌ترین گوشی مقاوم با گواهی MIL-STD 810H

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته، موتورولا Edge 50 در کشور هند معرفی شد. این چهارمین عضو از سری گوشی های هوشمند اج ۵۰ بوده و بین Edge 50 Fusion و Edge 50 Pro قرار می‌گیرد.

موتورولا Edge 50 از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ برخوردار است 

موتورولا اج ۵۰ دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی pOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از محتوای HDR10+ است. این نمایشگر دارای گواهینامه کاهش نور آبی SGS بوده، حداکثر روشنایی ۱,۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به‌لطف فناوری Smart Water Touch می‌توانید حتی با دست خیس نیز با آن کار کنید.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای موتورولا Edge 50 با شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. خود گوشی نیز دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

Motorola Edge 50

یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه، برخورداری از گواهینامه MIL-STD 810H است. این باریک‌ترین گوشی جهان با استاندارد MIL-STD 810H محسوب می‌شود. ضخامت موتورولا Edge 50 تنها ۷.۷۹ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۱ گرمی دارد.

این دستگاه دارای فریم پلاستیکی بوده و قاب پشتی آن نیز چرمی است. این تلفن هوشمند موتورولا در رنگ های سبز، هلویی و خاکستری (با قاب پشتی دارای روکش جیر مصنوعی) به دست کاربران خواهد رسید.

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Motorola Edge 50 را بر عهده دارد. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Hello Motorola به دست کاربران خواهد رسید و موفق به دریافت دو سال به‌روزرسانی سیستم عامل (به‌همراه سه سال آپدیت های امنیتی) خواهد شد.

موتورولا اج ۵۰

مطابق با گزارش منبع، در این گوشی ویژگی های هوش مصنوعی گوگل (مانند پاک‌کن جادویی برای عکس ها، رفع تاری عکس و ویرایشگر جادویی) قرار داده شده است. همچنین ویژگی های هوش مصنوعی موتورولا مانند فناوری بهینه سازی هوشمند رنگ برای بهبود کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری وجود دارد.

سه لنز دوربین در قاب پشتی موتورولا Edge 50 دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی Lytia 700C برخوردار بوده، دوربین تله‌فوتو به سنسور ۱۰ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین اولتراواید وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. موتورولا اج ۵۰ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۸ واتی، به‌همراه شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی، پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به Dolby Atmos، صدای Hi-Res و سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

تاریخ عرضه و قیمت موتورولا Edge 50

موتورولا اج ۵۰ با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۲۷,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۳۴ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند از تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد ماه) عرضه خواهد شد.

موتورولا Edge 50 Fusion با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی میان‌رده جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی