حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 15 اولترا به نمایشگر OLED دو لایه، باتری 6000mAh و 24GB رم مجهز خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

با معرفی تمامی اعضای پرچمداران شیائومی در سال جاری، نوبت آن رسیده است تا با نگاهی به آینده، جزئیات احتمالی گوشی‌های 2025 این شرکت را بررسی کنیم. در یک شایعه جذاب، یک افشاگر چینی امروز ادعا کرده است که شیائومی 15 اولترا از پنل OLED دو لایه برای نمایشگر خود استفاده می‌کند که مشابه نمونه به‌کاررفته در آیپد پروهای امسال اپل است. این گوشی پیشرفته همچنین به باتری پرظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 90 واتی و حداکثر 24 گیگابایت رم نیز مجهز خواهد شد.

شیائومی 15 اولترا

درحالی‌که انتظار می‌رود مدل‌های استاندارد و پرو پرچمداران سال آینده شیائومی مدت کوتاهی پس از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به بازار عرضه شوند و اولین‌ دستگاه‌هایی باشند که از این تراشه پرچمدار جدید بهره می‌برند، شایعه شده است که نسخه اولترا در سه‌ماهه اول 2025 ارائه خواهد شد.

حال، افشاگر Smart Pikachu بیان می‌کند که این گوشی دارای صفحه‌نمایش OLED دو لایه 2K خواهد بود. این فناوری که اخیراً توسط اپل در جدیدترین مدل‌های آیپد پرو خود با نام Tandem OLED شناخته می‌شود، در مقایسه با پنل‌های OLED تک لایه، روشنایی و عملکرد HDR را بهبود می‌بخشد.

شیائومی 15 اولترا

شیائومی 15 اولترا

درحالی‌که اپل ممکن است این پیش از همه این فناوری را در دستگاه‌های خود به‌کار گرفته باشد، آنر درواقع آن را زودتر با Magic 6 Ultimate معرفی کرد. با این وجود، به‌نظر می‌رسد شیائومی آماده استقبال از روند انباشته OLED است.

انتظار می‌رود شیائومی 15 اولترا مانند برادران خود از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کند. این افشاگری همچنین به 24 گیگابایت حافظه رم در این گوشی اشاره دارد.

یک پست از یک افشاگر دیگر بیان می‌کند که یک باتری عظیم 6000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 80 وات در این گوشی استفاده خواهد شد. درحالی‌که سرعت شارژ با Xiaomi 14 Ultra یکسان است، ظرفیت باتری 1000 میلی‌آمپرساعت افزایش پیدا می‌کند.

دیگر ارتقاء قابل‌توجه در Xiaomi 15 Ultra شامل سنسور دوربین بزرگتر از یک اینچ و دو سنسور تله‌فوتو بهبودیافته است که یکی از آن‌ها زوم اپتیکال 5 برابر و وضوح 200 مگاپیکسل را ارائه می‌دهد خواهد بود. این دوربین می‌تواند به حسگر تصویر ISOCELL HP9 مجهز شود که در Vivo X100 Ultra استفاده شده است.

اخیراً گزارش شد که گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ در زمینه باتری و سرعت شارژ، هیچ ارتقایی نسبت‌به مدل S24 Ultra نخواهد داشت. از سوی دیگر، پرچمدار آتی شیائومی، Xiaomi 15 Ultra، درحال ارتقاء ظرفیت باتری خود است.

بااین‌حال، این باتری پرحجم ممکن است هزینه داشته باشد؛ هم ازنظر وزن و هم ازنظر اندازه. اسمارت پیکاچو بیان می‌کند که 15 اولترا سبک یا نازک نخواهد بود. پرچمدار فعلی شیائومی، 14 اولترا، با ضخامت 9.2 میلی‌متر و وزن 229.5 گرم، درحال‌حاضر بسیار سنگین است. بنابراین مدل آینده می‌تواند در دست گرفتن گوشی برای کاربران را بسیار مشکل کند.

به یاد داشته باشید که این شایعات درحال‌حاضر قطعی نیستند و انتخاب‌های نهایی شیائومی چه در زمینه طراحی و چه مشخصات ممکن است متفاوت باشد. بااین‌حال، آن‌ها نگاهی اجمالی به مسیر بالقوه‌ای که این شرکت ممکن است با پرچمدار آینده خود در پیش بگیرد، ارائه می‌دهند.

گزارش قبلی همچنین نشان می‌داد که شیائومی قصد دارد هر دو مدل استاندارد و اولترا سری شیائومی 15 خود را به‌صورت جهانی عرضه کند، درحالی‌که ممکن است شیائومی 15 پرو در انحصار بازار چین باقی بماند. انتظار می‌رود شیائومی 15 اولترا در رویداد MWC 2025، چند ماه پس از عرضه شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو، رونمایی شود.

نظر شما درباره مشخصات Xiaomi 15 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی