حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic 6 Ultimate Edition با دوربین چشم عقاب رسما در چین معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

پرچمدار جدید آنر با طراحی خاص، دوربین مدعی و باتری بزرگ ۵۶۰۰ میلی‌آمپری در چین رونمایی شده است. اسامی مختلفی برای تاکید برکیفیت بخش‌های مختلف یک موبایل استفاده می‌شود و این‌بار آن‌ها می‌گویند آنر Magic 6 Ultimate Edition با “دوربین چشم عقاب فوق پویا” عرضه می‌شود!

آنر Magic 6 Ultimate Edition

گوشی پرچمدار Honor Magic 6 Ultimate Edition در بخش تراشه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام است. این تراشه پرچمدار قدرتمند کوالکام با 16 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 512 گیگابایت یا 1 ترابایت همراه خواهد شد.

در بخش صفحه نمایش باید گفت که این دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی با رزولوشن 2800×1280 و پنل OLED LTPOبا  رفرش‌ریت 120 هرتزی است.

آنر می‌گوید این گوشی دارای یک “دوربین چشم عقابی فوق پویا” یا Super Dynamic Eagle Eye Camera است. به اعتقاد آن‌ها این یک فناوری انقلابی است که با دوربین‌های SLR رقابت می کند! حسگر تصویر دوربین اصلی آن H9800 یا Howell OV50K است. H9800 در ابعاد 1/1.3 اینچی، محدوده دینامیکی گسترده 15 EV را دارد که پشت لنزی با دیافراگم متغیر F1.4-2.0 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) قرار گرفته است.

آنر Magic 6 Ultimate Edition با سیستم فوکوس لیزری 1200 نقطه‌ای و سیستم تصویربرداری پیشرفته تلفن همراه که از فناوری رانندگی خودران برگرفته شده است، فراتر از دوربین‌های سنتی گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

این ترکیب به شما امکان می‌دهد با سرعت بالا عکس‌های واضح بگیرید. علاوه بر این، حسگر تصویر LOFIC تضمین می‌کند که گوشی بدون دردسر خاصی صحنه‌های با دامنه دینامیکی بالا را در عکس و ویدئو ثبت کند.

این گوشی با ضخامت 8.9 میلی‌متر و وزن 227 گرم، دارای یک باتری بزرگ 5600 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و قابلیت منحصر به فرد ارتباط ماهواره ای دو جهته را ارائه می کند.

رنگ بندی و قیمت آنر Magic 6 Ultimate Edition

همانطور که درتصاویر بالا می‌بینید، این گوشی در ۲ رنگ بنفش و مشکی ارائه خواهد شد. طراحی خاص دوربین و فریم تخت دور آن نیز قابل توجه است.

قیمت آنر مجیک ۶ آلتیمیت ادیشن در چین به قرار یر است:

  1. ۱- مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برابر  ۹۷۲ دلار
  2. ۲- مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی برابر  ۱۱۱۱ دلار

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار Honor چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)