حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های HMD Crest و Crest Max با نمایشگر OLED معرفی شدند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD

گوشی های HMD Crest و Crest Max در کشور هند معرفی شدند. این دو دستگاه با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار به دست کاربران خواهند رسید. این دو تلفن هوشمند با وجود چندین تفاوت، طراحی و مشخصات نسبتاً یکسانی دارند.

گوشی های HMD Crest و Crest Max از تراشه Unisoc برخوردارند

گوشی های HMD Crest و Crest Max دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی هستند. دوربین سلفی درون یک سوراخ نمایشگر و در مرکز بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شود. هر دو دستگاه به سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور مجهز شده‌اند. در قاب پشتی HMD Crest و Crest Max، یک ماژول دوربین مربعی شکل با روکش براق قرار گرفته است.

HMD Crest

در قاب پشتی HMD Crest دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. HMD Crest Max اما، دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی است. دوربین اصلی وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد، برای دوربین فوق‌عریض از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین تشخیص عمق نیز از سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. هر دو دستگاه همچنین به یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. از ویژگی های عکاسی این دو تلفن هوشمند اچ‌ام‌دی می‌توان به قابلیت عکسبرداری سلفی شبانه و پرتره با هوش مصنوعی اشاره کرد.

HMD Crest Max

تراشه Unisoc T760 نیروی پردازشی مورد نیاز HMD Crest و Crest Max را تأمین می‌کند. مدل استاندارد با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. اما مدل Max با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. تلفن های هوشمند جدید HMD از باتری های پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردارند و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنند. این دو گوشی دارای Repairability 1.0 هستند که تعویض پنل پشتی، باتری، نمایشگر و درگاه شارژ را آسان‌تر می‌کند و در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. HMD Crest و HMD Crest Max به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهند رسید. وعده داده شده که این دو تلفن هوشمند موفق به دریافت ۲ به‌روزرسانی سیستم عامل خواهند شد.

قیمت تلفن های هوشمند اچ‌ام‌دی کرست و کرست مکس

مطابق با گزارش منبع، گوشی HMD Crest با قیمت ۱۴,۹۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۱۸۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد. HMD Crest Max اما با قیمت ۱۶,۴۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۱۹۶ دلار) قابل‌تهیه خواهد بود. این دو دستگاه در رنگ های سبز و قرمز ارائه خواهند شد. عرضه این گوشی های هوشمند در جریان رویداد فروش بزرگ آزادی هند توسط آمازون در ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

گوشی HMD Skyline با طراحی الهام گرفته‌شده از نوکیا N9 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این دو گوشی جدید اچ‌ام‌دی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی