حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade V50 Design با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

کمپانی ZTE در سکوت خبری از گوشی هوشمند Blade V50 Design برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کرد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند بیندازیم.

گوشی ZTE Blade V50 Design از تراشه Unisoc بهره می‌برد

گوشی ZTE Blade V50 Design 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل (تراکم ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ) است. این نمایشگر، رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. تراشه ۱۲ نانومتری Unisoc T760 نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. پردازنده مرکزی این تراشه به چهار هسته Cortex-A75 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره می‌برد. ZTE Blade V50 Design 5G از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. متاسفانه این دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کند.

ZTE Blade V50 Design

دو لنز دوربین در قاب پشتی Blade V50 Design 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم، که از نوع تشخیص عمق است، از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک فلاش LED نیز در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می شود. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی جدیدترین تلفن هوشمند ZTE توانایی ضبط ویدئو های 1080p را دارد.

گوشی ZTE Blade V50 Design از دو سیم کارت 5G پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از درگاه USB type-C، جی پی اس، NFC و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد. سنسور اثر انگشت این دستگاه بر روی فریم کناری قرار گرفته و از سنسور های مجاورت شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و مادون قرمز بهره مند است. خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری صدا در ZTE Blade V50 Design 5G حذف نشده است. این تلفن هوشمند از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی جدید زد تی ای

مطابق با گزارش Gizmochina، زد تی ای Blade V50 Design 5G در رنگ‌های آبی آسمانی، خاکستری ستاره‌ای و خاکستری مات قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند با قیمت ۲۱۰ یورو (۲۳۵ دلار) به فروش می رسد. کمپانی ZTE همچنین در حال آماده شدن برای رونمایی از Nubia Z50S Pro در چین است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در ۲۰ جولای (۲۹ تیر) معرفی شود.

نوبیا Z50S Pro با سنسور 1 اینچی در لنز 35 میلی‌متری و نسخه اورکلاک اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی خواهد شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید ZTE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی