حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade A73 5G با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

گوشی هوشمند ZTE Blade A73 5G در مالزی رونمایی شد. این دستگاه به عنوان جانشین Blade A72 5G (که در ژوئن ۲۰۲۲ معرفی شده) وارد بازار خواهد شد. از مهمترین ویژگی های این تلفن هوشمند جدید زد تی ای می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش HD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتزی، باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G اشاره کرد.

گوشی ZTE Blade A73 5G از تراشه Unisoc برخوردار است

زد تی ای بلید A73 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ است. نمایشگر این تلفن هوشمند رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی این دستگاه درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. ZTE Blade A73 5G به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری ZTE بهره می‌برد. این گوشی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Unisoc T760 تأمین می‌کند. این تراشه از شبکه اینترنت 5G برخوردار است. Blade A73 دارای ۴ گیگابایت رم (به علاوه ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی) به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

ZTE Blade A73

گوشی هوشمند ZTE Blade A73 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. این دستگاه به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند جدید زد تی ای دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم آن نیز (که از نوع تشخیص عمق است) وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. یک فلاش LED نیز در ماژول دوربین A73 5G دیده می‌شود. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از جی پی اس، NFC، بلوتوث ۵.۲، درگاه USB type-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا و پشتیبانی از وای فای و شبکه اینترنت 5G اشاره کرد.

گوشی ZTE Blade V50 Design با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

همان طور که که Gizmochina اشاره کرده است، زد تی ای Blade A73 5G با قیمت ۱۶۴ دلار در مالزی عرضه می‌شود. متاسفانه در حال حاضر نمی‌دانیم که این دستگاه دقیقا در کدام بازار های دیگر عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره ZTE Blade A73 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی