حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز بنچمارک AnTuTu دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک فاش شد: بهتر از اسنپدراگون 8s نسل ۳

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، مدیاتک

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، امتیاز بنچمارک AnTuTu دیمنسیتی ۸۴۰۰ را به‌اشتراک گذاشت. به‌نظر می‌رسد که این تراشه آینده مدیاتک، کمی قدرتمندتر از اسنپدراگون 8s نسل ۳ خواهد بود.

امتیاز بنچمارک AnTuTu و قیمت دیمنسیتی ۸۴۰۰ لو رفت: چالشی سخت برای کوالکام 

ماه هاست که تراشه پرچمدار آینده مدیاتک، یعنی دیمنسیتی ۹۴۰۰، موضوع داغ شایعات است. اما گفته می‌شود که مدیاتک همزمان در حال توسعه چیپست پیشرفته دیگری نیز هست. دیمنسیتی ۸۴۰۰ در بنچمارک AnTuTu موفق به ثبت امتیازی بین ۱.۷ تا ۱.۸ میلیون می‌شود. امتیاز مذکور، این تراشه را همتراز یا حتی جلوتر اسنپدراگون 8s نسل ۳، که به‌تازگی معرفی شده، قرار می‌دهد. این چیپست کوالکام در بنچمارک AnTuTu امتیازی حدود ۱.۷ میلیون را به دست می‌آورد.

Dimensity 8400

البته که قدرت خام Dimensity 8400 تمام اطلاعاتی نیست که داریم. Digital Chat Station ادعا می‌کند که ارزان‌قیمت‌ترین گوشی مجهز به این تراشه مدیاتک می‌تواند حدود ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد. اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، تلفن های برخوردار از این چیپست آینده مدیاتک نه تنها عملکرد بهتری نسبت به نمونه های تجهیز شده به نماینده کوالکام دارند، بلکه ارزان‌تر نیز خواهند بود.

ردمی در حال توسعه گوشی هوشمندی با Dimensity 8400 است

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در ماه آوریل گزارشی از سوی DCS منتشر شد که نشان می‌داد برند ردمی در حال کار بر روی چندین گوشی هوشمند، با تراشه های مدیاتک دیمنسیتی ۸۴۰۰، دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است.

سه مدل از این تلفن های هوشمند ردمی دارای ویژگی های مشترک طراحی مانند قاب فلزی، بدنه شیشه ای، نمایشگر های 1.5K یا 2K، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و باتری های پرظرفیت هستند. در حال حاضر اما نمی‌دانیم که کدام گوشی آینده ردمی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۴۰۰ برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که مدلی از سری Redmi K80 به این چیپست مجهز شود.

تراشه Snapdragon 8s Gen 3 با هسته Cortex-X4 معرفی شد: به سوی گوشی‌های قاتل پرچمدار

توجه داشته باشید که اطلاعات فاش شده هنوز در حد یک شایعه هستند و بنابراین ممکن است امیتازات بنچمارک Dimensity 8400 و قیمت گوشی های هوشمند مجهز به آن، با چیزی که ذکر شد، متفاوت باشد. اما اگر اطلاعات فاش شده دقیق باشند، این تراشه آینده مدیاتک می‌تواند عملکردی نزدیک به پرچمدار را با قیمتی میان رده ارائه کند؛ که باعث رقابتی‌تر شدن بازار تلفن های هوشمند خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا مدیاتک می‌تواند Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی