حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۳ پرو با تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ریلمی

انتظار می‌رود که گوشی های سری ریلمی ۱۳ پرو در اواخر ماه جاری میلادی و در کشور هند معرفی شوند. گزارش ها نشان داده‌اند که Realme 13 Pro و 13 Pro Plus با شماره مدل های RMX3990 و RMX3921 در دست توسعه قرار دارند. هم‌اکنون تراشه، رم و نسخه اندروید مدل پرو در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

ریلمی ۱۳ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک Geekbench حاضر شد

ریلمی ۱۲ پرو و ۱۲ پرو پلاس به‌ترتیب از تراشه های اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و اسنپدراگون 7s نسل ۲ برخوردار بودند. چندی پیش Realme 13 Pro Plus با همان تراشه نسل قبل در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد. هم‌اکنون اما مدل پرو در میان داده های این بنچمارک مشاهده شده است.

داده های بنچمارک گیک‌بنچ

لیست Geekbench نشان می‌دهد که ریلمی ۱۳ پرو دارای تراشه‌ای از کمپانی کوالکام خواهد بود. چیپست در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند دارای ۴ هسته با فرکانس ۱.۹۶ گیگاهرتز و ۴ هسته با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز است. این تراشه به پردازنده گرافیکی Adreno 710 مجهز شده است. جزئیات فاش شده نشان می‌دهند که اسنپدراگون 7s نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme 13 Pro را بر عهده خواهد داشت.

مطابق با گزارش Gizmochina، این گوشی هوشمند آینده ریلمی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده؛ می‌دانیم که این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. داده های این بنچمارک نشان می‌دهد که ریلمی ۱۳ پرو در تست تک هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز ۹۲۳ شده و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲,۹۱۲ را ثبت کرده است.

پیکربندی و رنگ های سری Realme 13 Pro

تایید شده است که Realme 13 Pro و 13 Pro Plus در رنگ های سبز، طلایی و بنفش به دست کاربران خواهند رسید. رنگ سبز این دو تلفن هوشمند دارای قاب پشتی چرمی بوده اما دو رنگ دیگر به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز می‌شوند. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس در ۴ پیکربندی مختلف قابل تهیه خواهند بود. این دو دستگاه با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهند شد.

تصویر ریلمی ۱۳ پرو پلاس در میان داده های TENAA مشاهده شد

اطلاعات مذکور تمام آن چیزی است که تاکنون درباره سری Realme 13 Pro می‌دانیم. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی