حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان 5G اوپو A3 رسما معرفی شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اوپو

حدودا ۲ ماه و نیم پیش بود که اوپو A3 Pro با تراشه Dimensity 7050 و گواهی IP69 معرفی شد. این دستگاه نسخه‌های مختلفی برای بازار چین و هند داشت. حالا نسخه پایه آن یا بهتر بگویم، نسخه “غیر پرو” آن معرفی شده است. گوشی ارزان 5G اوپو A3 با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ عرضه می‌شود.

گوشی ارزان 5G اوپو A3

اوپو A3 مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح +FHD است. این یک پنل 10 بیتی با رفرش‌ریت 120 هرتز و تاچ‌سمپل‌ریت 240 هرتز خواهد بود و توانایی ارائه تا ۱۲۰۰ نیت روشنایی را دارد. شیشه محافظ جدید Gorilla Glass 7i روی آن قرار دارد تا مقاومت بهتری به آن ببخشد.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، گوشه‌های دستگاه گرد است و حاشیه نمایشگر هم حداقل در تصاویر تبلیغاتی زیاد به نظر نمی‌رسد.

تراشه این گوشی اسنپدراگون 695 بوده که 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه شده است. همچنین از مموری کارت هم پشتیبانی می‌کند.

روی قاب پشتی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 قرار دارد که می‌تواند فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. در کنار این دوربین اصلی یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

دوربین جلو 8 مگاپیکسلی بوده و قادر به فیلمبرداری 1080p@30fps است. این دوربین درون سوراخ نمایشگر قرار دارد.

پورت USB-C 2.0 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن را تا توان 45 وات شارژ می کند.

این گوشی اوپو ضخامت واقعا کمی دارد. ضخامت آن 7.15 میلی متر بوده و وزن آن 178 گرم است. در برابر گردوغبار و آب مقاوم است، اما هیچ گواهی رسمی ندارد.

اتصال 5G (دو سیم کارت)، Wi-Fi 5 (ac)، بلوتوث (aptX HD) دارد، اما خبری از NFC یا جک 3.5 میلی متری نیست.

قیمت اوپو A3 چقدر است؟

شما می‌توانید اوپو A3 را در سه رنگ بنفش، سبز و خاکستری تهیه کنید، همانطور که در تصویر بالا مشخص است. قیمت Oppo A3 در چین و برای مدل‌های زیر به این قرار است:

۱- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۲۰ دلار

۲- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۴۷ دلار

۳- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۸۹ دلار

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی Oppo چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)