حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Pura 70 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

در ماه آوریل بود که هواوی پیورا ۷۰ در بازار چین عرضه شد. پس از آن شاهد معرفی این تلفن هوشمند برای عرضه در بازار های جهانی مانند اروپا و مالزی بودیم. هم‌اکنون هواوی Pura 70 Beidou Satellite Messaging Edition با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای رونمایی شده است. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق ماهواره‌ را دارد.

هواوی Pura 70 دارای قابلیت ارتباط ماهواره‌ای از تراشه جدید Kirin 9010E بهره می‌برد

هواوی پیورا ۷۰ پرو، پرو پلاس و اولترا قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دارند. اما این ویژگی تاکنون در مدل استاندارد وجود نداشت. هم‌اکنون، با معرفی Pura 70 Satellite Messaging Edition توسط هواوی، علاقه‌مندانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی پرداخت کنند هم، می‌توانند از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای گوشی خود لذت ببرند.

هواوی Pura 70 Satellite Messaging Edition

افشاگر معروف اطلاعات، WHYLAB، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، جزئیات بیشتری را درباره این گوشی جدید هواوی به اشتراک گذاشت. طبق اطلاعات منتشر شده، هواوی Pura 70 Satellite SMS Edition که با نام Pura 70 Beidou Satellite Messaging Edition نیز شناخته می‌شود، از تراشه Kirin 9010E برخوردار است. هواوی Pura 70 استاندارد از تراشه Kirin 9000S1 بهره می‌برد.

این تراشه جدید هواوی دارای ۱۲ هسته است. پردازنده مرکزی Kirin 9010E از دو هسته بزرگ و قدرتمند ۲.۱۹ گیگاهرتزی، شش هسته متوسط ۲.۱۸ گیگاهرتزی و چهار هسته کوچک ۱.۵۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Maleoon 910 هواوی (دارای فرکانس ۷۵۰ مگاهرتز) برخوردار است.

نتایج بنچمارک Geekbench هواوی Pura 70 Satellite Messaging Edition

این افشاگر اطلاعات همچنین نتایج بنچمارک گیک‌بنچ هواوی Pura 70 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای را به‌اشتراک گذاشته است. نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم این گوشی در میان داده های Geekbench 6.2.2 مشاهده شده است. این تلفن هوشمند در بخش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۳۵۸ شده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۴,۳۴۳ را ثبت کرده است.

داده های گیک‌بنچ

مشخصات تراشه Kirin 9010E

مطابق با گزارش Gizmochina، احتمالاً عملکرد پردازشی هواوی Pura 70 Satellite Messaging Edition ضعیف‌تر از مدل استاندارد خواهد بود. زیرا که فرکانس هسته های بزرگ تراشه Kirin 9010E به‌کارگرفته شده در این تلفن هوشمند، ۱۲۰ مگاهرتز کمتر از Kirin 9000S1 است. البته این تفاوت چندان زیاد نیست که بتواند خود را در استفاده روزانه نشان دهد. سایر مشخصات هواوی Pura 70 Messaging Edition مشابه مدل استاندارد است.

سری هواوی Pura 70 وارد بازار جهانی شد + قیمت

نظر شما درباره گوشی های پرچمدار جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی