حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ 2 در چین معرفی شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

با وجود اینکه وان‌پلاس، ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ 2 را تنها چند ماه پیش معرفی کرد، این شرکت اکنون ساعت جدیدی را روانه بازار کرده است. این محصول، یک نسخه جدید از واچ 2 محسوب می‌شود.

چندی پیش، وان‌پلاس رویدادی را در چین برای معرفی وان‌پلاس واچ 2 برگزار کرد. اما در کمال تعجب، این ساعت همان واچ 2‌ای نیست که اوایل امسال در ایالات متحده معرفی شد. در واقع این ساعت یک نسخه خاص از ساعت قبلاً معرفی شده وان‌پلاس واچ 2 محسوب می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که این نسخه در خارج از چین نیز عرضه شود زیرا در حال عبور از تست‌های FCC و اداره استانداردهای هند (BIS) دیده شده است.

نسخه جدید وان‌پلاس واچ 2، با نام واچ 2R وارد بازارهای جهانی خواهد شد

به گزارش androidauthority اگر داشتن دو ساعت هوشمند مختلف با یک نام کمی گیج کننده به نظر می‌رسد، خوشبختانه باید بدانید که این سردرگمی فقط کاربران بازار چین را درگیر می‌کند. زمانی که این دستگاه وارد بازارهای دیگر شود، انتظار می‌رود که وان‌پلاس واچ 2R نامیده شود.

به گفته این شرکت، این نسخه از ساعت هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون W5 نسل 1 است. این پردازنده با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 1000 نیت، مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار، بیش از 100 حالت ورزشی، GPS دو بانده و باتری 500 میلی آمپر ساعتی است.

به طور کلی، واچ 2R تفاوت چندانی با واچ 2 ندارد. با این حال، این ساعت برخلاف واچ 2، به eSIM مجهز است و از Wear OS و iOS و NFC پشتیبانی ‌می‌کند.

به غیر از موارد ذکر شده، سایر تفاوت‌ها در زمینه طراحی و قیمت گذاری دو ساعت می‌باشد. به عنوان مثال، واچ 2R بر خلاف واچ 2 دارای لبه صاف و نامتقارن ساخته شده برای دکمه‌ها نیست. علاوه بر این، قیمت ساع جدید 1799 ین (247.99 دلار آمریکا) ذکر شده است که آن را نزدیک به 50 دلار ارزان‌تر از Watch 2 (299 دلار) می‌کند.

ساعت هوشمند جدید اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و در تاریخ 3 جولای(۱۳ تیر) در چین به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، مشخص نیست که وان‌پلاس چه زمانی قصد دارد این ساعت را در سایر نقاط جهان عرضه کند.

نظر شما درباره نسخه جدید وان‌پلاس واچ 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر