حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه خاص وان پلاس واچ 2 در رنگ Nordic Blue عرضه شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

ساعت هوشمند وان پلاس با نام OnePlus Watch 2 حدود یک ماه پیش به‌صورت رسمی معرفی و عرضه شد. اگرچه این ساعت در ابتدا تنها در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری در دسترس بود، بااین‌حال وان پلاس به‌تازگی واچ 2 خود را در نسخه محدود با رنگ خاص آبی نوردیک (Nordic Blue) نیز عرضه کرده است.

نسخه خاص وان پلاس واچ 2 در رنگ Nordic Blue

ساعت هوشمند OnePlus Watch 2 در اوایل سال جاری با دو گزینه رنگی معرفی شد. قاب مشکی با بند مشکی به نام «Black Steel» و قاب نقره‌ای با بند سبز به نام «Radiant Steel». اکنون، واچ 2 در رنگ «Nordic Blue» نیز موجود است.

نسخه خاص وان پلاس واچ 2 در رنگ Nordic Blue

نسخه خاص وان پلاس واچ 2 در رنگ Nordic Blue

نوع رنگی جدید امروز در بریتانیا به فروش رفت و OnePlus.com آن را با دو رنگ دیگر به نمایش گذاشت. این نسخه جدید دارای یک نوار چرمی آبی (احتمالاً مصنوعی) با دوخت بر روی آن است. قسمت داخلی بند هنوز از جنس سیلیکون است. قاب این مدل جدید اما، حداقل بر اساس تصاویر رسمی وان پلاس، هنوز هم نقره‌ای است و شاید در مقایسه با “Radiant Steel” کمی صیقلی‌تر باشد.

بزرگ‌ترین تفاوت نسخه خاص جدید با دو مدل دیگر، پس‌زمینه آبی و سفید با اعداد اطراف قاب ساعت است.

مدل جدید همچنین کمی گران‌تر است و با قیمت 329 پوند در بریتانیا در مقابل 299 پوند دو نسخه دیگر به فروش می‌رسد. هر سه مدل درحال‌حاضر 30 پوند تخفیف دارند و وان پلاس یک بند یدکی رایگان و 30 درصد تخفیف برای OnePlus Buds 3 ارائه خواهد کرد.

بااین‌حال، به اندازه کافی عجیب، رنگ جدید «آبی نوردیک» OnePlus Watch 2 در همه مناطق در دسترس نیست. این مدل در ایالات‌متحده، کانادا یا هند در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد تنها در اروپا و بریتانیا عرضه می‌شود. مشخص نیست که آیا وان پلاس قصد دارد نسخه جدید را به‌زودی به کشورهای دیگر بیاورد یا خیر.

نظر شما درباره نسخه خاص وان پلاس واچ 2 در رنگ آبی نوردیک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی