حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای اپل واچ ایکس اندازه صفحه نمایش این ساعت را نشان می‌دهد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، ساعت هوشمند

امسال اپل دهمین سالگرد عرضه ساعت‌های هوشمند خود را جشن خواهد گرفت. شایعات می‌گویند که این شرکت قرار است از یک طراحی جدید در اپل واچ ایکس استفاده کند. علاوه بر این، به تازگی رندرهای CAD این ساعت منتشر شده است که دیدی اجمالی از ساعت آینده اپل به ما می‌دهد.

طراحی اپل واچ ایکس با نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد

به گزارش androidheadlines، تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این نشریه نشان می‌دهد که اپل واچ ایکس تا حد زیادی شبیه به نسل قبلی خود خواهد بود. همه چیز از طراحی کلی گرفته تا جایگذاری دکمه‌ها، از جمله Digital Crown، بدون تغییر است. البته از همان ابتدا نیز وقوع یک بازطراحی گسترده بسیار دور از انتظار بود اما رندر‌های جدید با یکسری از شایعات گذشته در تناقض است.

رندرهای CAD فاش شده خبر از اندازه بزرگ صفحه‌نمایش اپل واچ ایکس می‌دهند. این ساعت دارای یک صفحه نمایش 2 اینچی است که آن را به یکی از بزرگ‌ترین نمایشگرها در ساعت‌های هوشمند اپل تبدیل می‌کند. نسخه 45 میلی‌متری اپل واچ 9 دارای صفحه‌نمایش 1.9 اینچی است، در حالی که اندازه صفحه نمایش در واچ اولترا 2، 1.93 اینچ است. اما با وجود صفحه‌نمایش گسترش‌یافته، بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش ساعت‌های اپل در اپل واچ اولترا 3 استفاده خواهد شد.

بر اساس گزارش جدید، ابعاد این ساعت 46 در 39.7 در 11.6 میلی متر خواهد بود. جهت مقایسه، اندازه سری دوم اپل واچ اولترا، 49 در 44 در 14.4 میلی‌متر می‌باشد در حالی که نسخه بزرگ‌تر سری 9 دارای ابعاد 45 در 38 در 10.7 میلی متر است. این بدان معناست که اپل واچ ایکس بلندتر، عریض‌تر و ضخیم‌تر از مدل 2023 خواهد بود. با این حال گزارشات قبلی ادعا می‌کردند که اپل واچ ایکس نازک‌تر از مدل قبلی خواهد بود.

علاوه بر این، شایعات همچنین به یک سیستم اتصال بند مغناطیسی اشاره می‌کردند که قرار است جایگزین مکانیسم ریلی فعلی شود. اما رندرهای فاش شده چنین چیزی را نشان نمی‌دهند. علاوه بر این، پیش از این گفته شده بود که اپل واچ ایکس بزرگ‌تر 49 میلی‌متر طول خواهد داشت و اندازه کوچک‌تر آن 45 میلی‌متر است. اما هیچ اشاره‌ای به یک نسخه 46 میلی متری نشده بود.

مدل بعدی ممکن است ویژگی‌های سلامت جدیدی را به همراه داشته باشد

این تناقضات می‌تواند به این دلیل باشد که اپل در حال آماده سازی دو مدل مختلف از ساعت است، یک اپل واچ معمولی سری 10 و یک نسخه ویژه به نام اپل واچ ایکس برای جشن دهمین سالگرد. هرچند این فقط یک حدس و گمان است.

ساعت هوشمند بعدی اپل ممکن است از نظر ظاهر تفاوتی با ساعت‌های موجود نداشته باشد، اما می‌تواند ویژگی‌های بیشتری را به همراه داشته باشد. شایعات می‌گویند که این شرکت در حال کار بر روی ویژگی‌های سلامتی جدید، از جمله نظارت بر فشار خون است.

نظر شما درباره نسل بعدی ساعت هوشمند اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر