حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ X با طراحی کاملاً جدید سال آینده معرفی خواهد شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

مارک گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود می‌نویسد که اپل درحال آماده‌سازی یک بازطراحی بزرگ برای اپل واچ است که از آن به‌عنوان Apple Watch X یاد می‌شود. اپل واچ X (تِن) که به مناسبت 10 سالگی اولین نسل از ساعت هوشمند اپل عرضه خواهد شد، قرار است در سال آینده معرفی شود. بنابراین انتظار می‌رود اپل واچ X به اندازه جهش از آیفون 7 به آیفون X، قابل‌توجه باشد.

اپل واچ X

گورمن می‌گوید اپل درتلاش است تا نسل دهم ساعت هوشمند خود را نازک‌تر از همیشه کند و احتمالاً طراحی آن شامل یک سیستم اتصال مغناطیسی جدید برای اتصال و تعویض بند ساعت نیز باشد.

درحالی‌که اپل از زمان عرضه اولین نسل از اپل واچ، هر سال مدل جدید آن را معرفی کرده است و قصد دارد این کار را برای سال آینده نیز انجام دهد، گورمن می‌گوید که در داخل شرکت اپل صحبت‌هایی درباره افزایش دوره معرفی مدل جدید اپل واچ مطرح می‌شود. این امر با این واقعیت تأیید می‌شود که هر سال اپل ویژگی‌های جدید کمتری را به نسل جدید ساعت هوشمند خود اضافه می‌کند.

بااین‌حال، تغییر از سیستم کشویی بند اپل واچ به یک سیستم پیوست مغناطیسی جدید، تلاشی برای کاهش فضا است و به‌طور بالقوه فضای داخلی بیشتری را در این ساعت هوشمند باز می‌کند.

اپل واچ X

اپل واچ X

افرادی که در توسعه اپل واچ‌های جدید دخیل هستند می‌گویند که این سیستم فضای قابل‌توجهی را اشغال می‌کند که بهتر است با باتری بزرگتر یا سایر قطعات دیگر پر شود.

این سیستم مغناطیسی به این معنی است که تمام بندهای موجود با طراحی جدید سازگار نخواهند بود. بااین‌حال، گورمن هنوز مطمئن نیست که آیا سیستم اتصال مغناطیسی قطعاً برای Watch X استفاده خواهد شد یا خیر. اما واضح است که اپل درحال بررسی انواع راه‌حل‌های اساسی برای مهندسی مجدد ساعت هوشمند خود است. از دیگر پیشرفت‌های فناوری در اپل واچ‌های آینده می‌توان به نمایشگر micro-LED و سنسورهای فشار خون اشاره کرد.

نظر شما درباره احتمال معرفی Apple Watch X به مناسبت 10 سالگی عرضه اولین نسل از این ساعت هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی