حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر طراحی اپل واچ نسل بعدی، بندهای فعلی را بلااستفاده می‌کند

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

آنطور که پیداست شایعه تغییر طراحی قابل توجه Apple Watch محقق خواهد شد. این موضوع می‌تواند تاثیر مهمی روی شرایط فعلی بگذارد. در حقیقت گفته می‌شود که تغییر طراحی اپل واچ نسل بعدی، بندهای فعلی را بلااستفاده می‌کند. یکی از موارد طراحی جدید مربوط به نحوه اتصال بند به ساعت می‌شود که تغییر آن باعث عدم سازگاری بندهای فعلی با مدل بعدی می‌شود.

تغییر طراحی اپل واچ نسل بعدی

یک گزارش جدید می‌گوید که اپل به طور کامل نحوه اتصال بند اپل واچ را تغییرخواهد داد و این همه بندهای موجود را با مدل جدید ناسازگار می‌کند.

پیش از این به شدت شایعه شده بود نسل جدید ساعت اپل که در سال 2024 عرضه می شود، به مناسبت دهمین سالگرد عرضه این دستگاه، از طراحی مجدد بزرگی برخوردار خواهند بود. به طور خاص، قبلاً ادعا شده است که اپل واچ سری 10 یا شاید سری X با مکانیسم جدید اتصال بند به بدنه ساعت عرضه خواهد شد.

به تازگی کوسوتامی در توییتی اعلام کرده که مطمئن است یک تغییر بزرگ در راه بوده و در نسل بعدی اپل واچ اعمال می‌شود.

او در توییت می‌گوید:

“طراحی محل اتصال بند نسل بعدی اپل واچ کاملا تغییر خواهد کرد … اگر بندهای قدیمی اپل واچ را دارید همین حالا آن را بفروشید … این ۱۰۰ درصد صحیح است”

علیرغم سوال‌های بسیار از او در X (توییتر سابق) کوسوتامی جزئیات بیشتری ارائه نمی‌کند. در حالی که هیچ جزئیات و منبع منتسبی برای این شایعه وجود ندارد، کوسوتامی قبلاً به درستی در مورد بند جدید FineWoven اطلاعاتی ارائه کرده بود.

البته او گزارش اشتباهی مبنی بر این که آیفون 15 دارای کابل بافته‌شده USB-C است را نیز منتشر کرده بود. در نتیجه نمی‌توان ۱۰۰ درصد گفت که این گزارش صحیح است اما بعید هم به نظر نمی‌رسد.

اگر این شایعه صحیح باشد تمام ساعت‌های هوشمند اپل با طراحی جدید محل اتصال بند به بدنه ساعت ارائه خواهند شد. شایعات قبلی در این زمینه ادعا می کردند که سیستم جدید، مغناطیسی خواهد بود. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که بازار با این تغییر طراحی چطور کنار بیاید؟ طبیعتا این موضوع برای محیط زیست یک فاجعه محصوب می‌شود!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)