حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Razr 50 و Razr 50 Ultra در کشور چین معرفی شدند

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

لنوو، شرکت مادر موتورولا، امروز یک رویداد بزرگ در کشور چین برگزار کرد. در این رویداد شاهد معرفی موتورولا Razr 50 و Razr 50 Ultra بودیم. ریزر ۵۰ اولترا دارای نمایشگر بیرونی ۴ اینچی بوده و از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ بهره می‌برد. برای ریزر ۵۰ نیز، تراشه مدیاتک دیمنسیتی 7300X در نظر گرفته شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی های جدید تاشو بیندازیم.

موتورولا Razr 50 Ultra با تراشه قدرتمند اسنپدراگون و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

یکی از ویژگی های کلیدی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا، برخورداری از صفحه نمایش بیرونی بزرگتر با حاشیه های کمتر، نسبت به نسل قبل است. این بزرگترین نمایشگر کاوری است که تاکنون در یک گوشی تاشو به‌کارگرفته شده است. Motorola Razr 50 Ultra از یک صفحه نمایش ۴ اینچی POLED با وضوح 1080p و رفرش‌ریت متغیر ۱ تا ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر به‌طور ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از این صفحه نمایش برای تماشای فیلم، دریافت جزئیات مسیریابی و عکاسی سلفی استفاده کنند.

Motorola Razr 50 Ultra

موتورولا Razr 50 Ultra به یک صفحه نمایش تاشو ۶.۹ اینچی POLED با رزولوشن +FullHD، رفرش‌ریت متغیر ۱ تا ۱۶۵ هرتزی و نرخ به‌روزرسانی صفحه ۳۶۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر، از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند تاشو دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.4 است که درون یک سوراخ نمایشگر دیده می‌شود.

دوربین های موتورولا ریزر ۵۰ نسبت به نسل قبل تغییر کرده‌اند. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، به‌همراه یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. مانند سایر شرکت ها، موتورولا در مراسم رونمایی گوشی های تاشو جدید خود از ویژگی های هوش مصنوعی موجود در Razr 50 Ultra صحبت کرد.

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

ریزر ۵۰ اولترا از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی به‌همراه شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. نسل قبل از شارژ سیمی ۳۰ واتی و شارژ وایرلس ۵ واتی پشتیبانی می‌کرد که شاهد ارتقاء آن در موتورولا Razr 50 Ultra هستیم. این تلفن هوشمند تاشو جدید موتورولا به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از استاندارد IPX8 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب (غوطه‌وری در عمق ۱.۵ متر به مدت ۱۰ ثانیه) مقاوم است.

قیمت Motorola Razr 50 Ultra 

فروش Motorola Razr 50 Ultra در کشور چین آغاز شده است. این تلفن هوشمند در رنگ های آبی تیره، سبز و هلویی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با قیمت معادل ۷۸۵ دلار قابل تهیه است. نسخه ۱۲ گیگابایت رم +۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی نیز با قیمت ۸۵۰ دلار به دست کاربران می‌رسد.

نگاهی به مشخصات موتورولا ریزر ۵۰ 

موتورولا ریزر ۵۰ استاندارد به یک صفحه نمایش کاور ۳.۶ اینچی POLED مجهز شده که از نمایشگر مستطیلی کوچک ۱.۵ اینچی به‌کارگرفته شده در نسل قبل، فاصله گرفته است. صفحه نمایش اصلی این تلفن هوشمند تاشو جدید موتورولا مانند مدل اولترا اندازه ۶.۹ اینچی داشته، وضوح +FullHD دارد و حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Motorola Razr 50

موتورولا Razr 50 مانند مدل گران‌قیمت‌تر خود، از فریم آلومینیومی سری ۶,۰۰۰ برخوردار است. این گوشی هوشمند به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین دوم از نوع اولتراواید بوده و وضوح ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه گشودگی دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای دارد. همین دوربین در موتورولا ریزر ۴۰ نیز به‌کارگرفته شده بود.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، موتورولا Razr 50 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه جدید مدیاتک دیمنسیتی 7300X تأمین می‌کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، موتورولا ریزر ۵۰ اولین گوشی مجهز به این تراشه است. این چیپست دارای چهار هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، چهار هسته کوچک‌تر Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G615 با HyperEngine، برای اجرای بی‌عیب‌ونقص بازی ها است.

موتورولا ریزر ۵۰

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، موتورولا Razr 50 از باتری ۴,۲۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۰ واتی به‌همراه شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری موتورولا عرضه می‌شود.

قیمت Motorola Razr 50

موتورولا ریزر ۵۰ دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی است و در سه رنگ مختلف قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه با قیمت معادل ۵۱۰ دلار به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند تاشو نیز با قیمت معادل ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود.

گوشی تاشو موتورولا Razr 40 با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد


به‌طور رسمی هیچ اشاره‌ای به معرفی جهانی این تلفن های هوشمند تاشو جدید موتورولا نشده است. اما انتظار می‌رود که این دو دستگاه به‌زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شوند.

نظر شما درباره سری Motorola Razr 50 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی