حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord CE 4 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون و پشتیبانی از شارژر ۸۰ وات معرفی شد

نوشته

5 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان پلاس از گوشی Nord CE 4 Lite 5G برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی کرد. این تلفن هوشمند، نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر Nord CE 4 است که دو ماه پیش معرفی شد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی جدید وان پلاس، چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد.

وان پلاس Nord CE 4 Lite با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۹۵ رونمایی شد

گوشی OnePlus Nord CE 4 Lite 5G دارای یک صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی به‌همراه حداکثر روشنایی ۲,۱۰۰ نیت است. این نمایشگر به فناوری Aquatouch مجهز شده که می‌توانید حتی با دست های خیس نیز به راحتی با آن کار کنید. این فناوری در Nord CE 4 و تلفن های هوشمند پریمیوم سری OnePlus 12 نیز وجود دارد.

OnePlus Nord CE 4 Lite 5G

طراحی وان پلاس Nord CE 4 Lite شبیه به Nord CE 4 به‌نظر می‌رسد. اما این گوشی جدید، فاقد دکمه لغزنده هشدار است که به نوعی امضای وان پلاس محسوب می‌شود. این دستگاه به فریم تخت و ماژول دوربین کپسولی شکل مجهز شده است.

مطابق با گزارش منبع، دو لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس نورد CE 4 لایت دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-600 مجهز شده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. دوربین اولتراواید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قابل مشاهده است. Nord CE 3 Lite از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار بود. به‌نظر می‌رسد که در این بخش، شاهد پسرفت هستیم.

وان پلاس Nord CE 4 Lite 5G

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Nord CE 4 Lite 5G را بر عهده دارد. این یک چیپست قدیمی است و در Nord CE 2 Lite 5G (معرفی شده در سال ۲۰۲۲) نیز به‌کارگرفته شده بود. این تلفن هوشمند جدید وان پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی (به‌همراه شارژ معکوس) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OxygenOS 14 به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی همانند Nord CE 4 دارای استاندارد IP54 بوده و در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است.

قیمت وان پلاس نورد CE 4 لایت

وان پلاس Nord CE 4 Lite در رنگ های نارنجی (مختص بازار هند)، آبی و نقره‌ای قابل تهیه خواهد بود. این گوشی هوشمند در کشور هند در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرض می‌شود. این پیکربندی ها به‌ترتیب ۲۱,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۲۵۱ دلار) و ۲۴,۰۰۰ روپیه (تقریباً معادل ۲۸۷ دلار) قیمت دارند.

این تلفن هوشمند در بازار اروپا تنها با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این گوشی در بازار اروپا با قیمت ۳۳۰ یورو و تنها در دو رنگ نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود.

وان پلاس Nord CE 4 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 100 واتی رسماً معرفی شد

نظر شما درباره OnePlus Nord CE 4 Lite 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی