حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی 60 پلاس با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری 6,000mAh معرفی شد

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر پلی 60 پلاس امروز در کشور چین معرفی شد. سال گذشته میلادی این برند چینی از گوشی های سری ایکس ۵۰ مانند: X50i پلاس، X50 GT و X50 Pro رونمایی کرده بود. Honor Play 60 Plus از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است.

آنر پلی 60 پلاس با ۱۲ گیگابایت رم به دست کاربران می‌رسد

آنر امروز تصمیم گرفت تا از Play 60 Plus رونمایی کند. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی LCD با وضوح ۱۶۱۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. دوربین سلفی ۵ این دستگاه درون یک پانچ هول، و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دوم، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Honor Play 60 Plus

Honor Play 60 Plus

Honor Play 60 Plus

Honor Play 60 Plus

تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز آنر پلی 60 پلاس این را بر عهده دارد. اگرچه این یک گوشی میان‌رده است، اما با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 به دست کاربران می‌رسد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند جدید آنر از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند است و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر پلی ۶۰ پلاس

آنر پلی ۶۰ پلاس به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS به‌دست کاربران خواهد رسید. این گوشی قابلیت رم مجازی (تا ۸ گیگابایت) را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند میان‌رده می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۱۶۶.۹ در ۷۶.۸ در ۸.۲۴ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۸ گرمی دارد. آنر پلی 60 پلاس دارای استاندارد IP64 بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این دستگاه موفق به دریافت تاییدیه SGS سوئیس نیز شده که نشان‌دهنده مقاومت این گوشی در برابر سقوط و فشار است.

قیمت Honor Play 60 Plus

آنر پلی ۶۰ پلاس در دو پیکربندی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار چین شده است. این دو پیکربندی به ترتیب با قیمت های معادل ۲۰۶ دلار و ۲۳۴ دلار قابل تهیه‌اند. این تلفن هوشمند جدید آنر در سه رنگ مشکی، سفید چ سبز به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی آنر X50 با اسنپدراگون 6 نسل 1، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5800mAh معرفی شد

نظر شما درباره Honor Play 60 Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی