حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X50 GT با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ رسما معرفی شد

نوشته

3 ماه قبل | 4 دیدگاه | آنر

آنر گوشی هوشمند نسبتا جدیدی را در چین عرضه کرد. این گوشی Honor X50 GT ‌بوده و به عنوان جانشین X40 GT عرضه می‌شود. آنر X50 GT با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در دسترس خواهد بود.

آنر X50 GT

آنر X50 GT دارای صفحه نمایش دو لبه خمیده 6.78 اینچی بوده که از نوع OLED است. این پنل با رزلوشن 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز همراه می‌شود. نمایشگر با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده و برای دوربین سلفی یک سوراخ دارد.

این گوشی هوشمند طراحی مشابه مدل قبلی خود را با ماژول دوربین عقب دایره‌ای و نوار عمودی در وسط قاب پشتی حفظ کرده است. همچنین دارای گواهی پنج ستاره SGS مقاومت در برابر سقوط خواهد بود.

گوشی Honor X50 GT دارای دوربین دوگانه پشتی با سنسورهای 108 و 2 مگاپیکسلی است. گفته می شود دوربین اصلی زوم 3 برابری کراپ‌سنسور را ارائه می دهد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلو وجود دارد.

آنر X50 GT به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده که تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد. این دستگاه همچنین دارای یک محفظه بخار 5100 میلی متر مربع برای دفع گرما است. باتری این گوشی هوشمند 5800 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری با MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می شود.

قیمت آنر X50 GT چقدر است؟

رنگ‌بندی که آنر برای این محصول ارائه می‌کند، مشکی و سفید است. قیمت آنر X50 GT در چین و برای مدل‌های زیر عبارت است از:

۱- مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۰۹ دلار

۲- مدل 16 گيگابايت رم و 256 گیگابایتی حافظه داخلی معادل ۳۳۷ دلار

۳- مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۶۵ دلار

۴- مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی معادل ۴۰۸ دلار

نظر شما درباره Honor X50 GT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

چرا دست از این لبده خمیده دست برنمی‌دارند

M.irani

دقیقا!👌
منم دنبال یه گوشی با امکانات و قیمت مناسب از برند هانر میگردم، ولی نمیدونم چرا ول نمیکنه این لبه خمیده رو!!!

𝗠𝗿. 𝗖𝗵𝗲𝗲𝘁𝗮𝗵

🔷 اگر در همین بازه قیمتی گوشی Honor X50 GT به دنبال یک گوشی از برند آنر با مشخصات رده‌بالا ، قیمت مناسب و نمایشگر تخت می‌گردید من به شما گوشی Honor 90 GT را پیشنهاد می‌کنم.

🔷 به نظرم گوشی Honor 90 GT در همین بازه قیمتی کاملاً از گوشی Honor X50 GT در اکثر بخش‌ها یا حتی تمام بخش‌ها برتر است و ارزش خرید بالاتری دارد اما این به معنای کم‌ارزش بودن یا بی‌ارزش بودن گوشی Honor X50 GT نیست و این گوشی در حد خودش گزینه قابل توجهی است.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)