حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ معرفی شد

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی از جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام Realme GT 6 برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی کرد. این تلفن هوشمند دارای ویژگی های جذابی مانند صفحه نمایش باکیفیت، تراشه قدرتمند و پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع است.

ریلمی GT 6 از نمایشگری با روشنایی ۶,۰۰۰ نیت برخوردار است

ریلمی GT 6 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED 8T LTPO با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن 1.5K است. این نمایشگر تجربه‌ای روان را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد و روشنایی فوق‌العاده زیادی (حداکثر ۶,۰۰۰ نیت) دارد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Realme GT 6 به‌طور ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و دارای فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز است. این نمایشگر توسط Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود.

Realme GT 6

Realme GT 6

تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme GT 6 را بر عهده دارد. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 735 بهره می‌برد. این تلفن هوشمند جدید در سه پیکربندی با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. GT 6 به یک خنک‌کننده بزرگ VC با مساحت ۱۰,۰۱۴ میلی‌متر مربع مجهز شده و می‌تواند در بنچمارک AnTuTu امتیازی بیش از ۱,۶۵۰,۰۰۰ را ثبت کند. این گوشی نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را در بازی های PUBG و Call of duty ارائه می‌دهد.

مشخصات دوربین Realme GT 6 

سه لنز دوربین در قاب پشتی ریلمی GT 6 دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-808 (به‌همراه لرزشگیر اپتیکال) بوده و دوربین فوق‌عریض به سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی مجهز شده است. دوربین تله‌فوتو این گوشی هوشمند از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN5 بهره می‌برد. برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Realme GT 6 از سنسور سونی IMX615 استفاده شده است. این تلفن هوشمند توانایی فیلمبرداری 4K با وضوح ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

Realme GT 6

این گوشی ریلمی با NextAI عرضه می‌شود و ویژگی های هوش مصنوعی مختلفی را ارائه می‌کند. این دستگاه از هوش مصنوعی برای پاک‌کردن اشیاء اضافی استفاده می‌کند. همچنین می‌تواند کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری در شرایط نور کم را با کمک هوش مصنوعی بهبود بخشد. ریلمی در مورد باتری هم کم نگذاشته است. GT 6 از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. ادعا می‌شود که باتری این دستگاه تنها در مدت ۱۰ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ می‌شود. ریلمی همچنین تضمین کرده است که باتری این تلفن هوشمند می‌تواند پس از ۱,۶۰۰ چرخه شارژ بیش از ۸۰ درصد از سلامت خود را حفظ کند. به عبارت ساده‌تر باتری این گوشی می‌تواند حدوداً ۴ سال بدون مشکل کار کند.

ریلمی GT 6 از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است

مطابق با گزارش منبع، ریلمی GT 6 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 به دست کاربران خواهد رسید. این شرکت تضمین کرده که این دستگاه موفق به دریافت ۴ آپدیت اندروید و ۴ سال به‌روزرسانی های امنیتی خواهد شد. این دستگاه در دو رنگ نقره‌ای و سبز به دست کاربران می‌رسد. Realme GT 6 دارای استاندارد IP65 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

قیمت Realme GT 6

قیمت Realme GT 6 در بازار اروپا به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۰۰ یورو 

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۷۰۰ یورو 

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۰۰ یورو

ریلمی GT 6T با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی