حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT 6T با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

امروز، ریلمی با معرفی Realme GT 6T گوشی های سری GT خود را در کشور هند احیا کرد. دو سال از معرفی آخرین تلفن هوشمند سری GT در این کشور می‌گذرد. در ادامه نگاهی به مشخصات و ویژگی های Realme GT 6T می‌اندازیم.

ریلمی GT 6T از روشن‌ترین نمایشگر در بین گوشی های هوشمند برخوردار است

تراشه جدید اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز Realme GT 6T را تامین می‌کند. این گوشی در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز بیش از ۱.۵ میلیون شده است. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند جدید ریلمی از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار با مساحت ۱۰,۰۱۴ میلی‌متر مربع بهره می‌برد.

Realme GT 6T

ریلمی GT 6T به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI به‌دست کاربران می‌رسد. این گوشی دارای ویژگی های نرم‌افزاری خاصی بوده که می‌توانید از حداکثر نیروی پردازشی Snapdragon 7 Plus Gen 3 استفاده کنید. کاربران می‌توانند با حالت Geek Power Tuning فرکانس CPU و GPU را سفارشی‌سازی کنند. GT Mode 5.0 نیز باعث حفظ نرخ فریم بالا با حداقل نوسان می‌شود.

جدیدترین گوشی میان‌رده پریمیوم ریلمی به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED با حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت مجهز شده است. این روشن‌ترین نمایشگر در گوشی های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شود. البته دقت کنید که روشنایی آن در حالت دستی برای استفاده های روزمره به بیشتر از ۱,۰۰۰ نیت نخواهد رسید. برخورداری از فناوری 8T LTPO امکان تغییر رفرش‌ریت به‌صورت پویا بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌کند. با کمک این فناوری کاربران Realme GT 6T هم تجربه روانی در استفاده از گوشی خواهند داشت و هم عمر باتری دستگاه افزایش پیدا می‌کند. نمایشگر این دستگاه توسط شیشه Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود.

صفحه نمایش Realme GT 6T

گوشی میان‌رده پریمیوم جدید ریلمی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، دو لنز دوربین در قاب پشتی ریلمی GT 6T دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-600 برخوردار بوده و برای دوربین اولتراواید نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌ است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

جدیدترین گوشی ریلمی از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه آداپتور شارژر، درون جعبه دستگاه قرار دارد. ریلمی تضمین کرده است که GT 6T تا ۳ سال موفق به دریافت به‌روزرسانی های سیستم عامل و تا ۴ سال نیز موفق به دریافت آپدیت های امنیتی خواهد شد. این دستگاه از بلوتوث ۵.۴، Wi-Fi 6، دو سیم‌کارت و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه Realme GT 6T

ریلمی GT 6T در دو رنگ نقره‌ای و سبز به‌دست کاربران خواهد رسید. قیمت این گوشی هوشمند به‌شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۰,۹۹۹ روپیه (۳۷۲ دلار) 

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۲,۹۹۹ روپیه (۳۹۶ دلار) 

۳- نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۳۵,۹۹۹ روپیه (۴۳۲ دلار)

۴- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۳۹,۹۹۹ روپیه (۴۸۰ دلار)

فروش این دستگاه از ۲۹ می (نهم خرداد) آغاز خواهد شد.

ریلمی GT Neo 6 با Snapdragon 8s Gen 3 و نمایشگر 6000 نیت معرفی شد

نظر شما درباره Realme GT 6T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی