حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto E14 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا Moto E14 معرفی شد. این یک تلفن هوشمند اقتصادی است که ویژگی های جذابی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی جدید موتورولا، چه مشخصاتی دارد.

موتورولا Moto E14 از تراشه Unisoc و باتری پرظرفیت برخوردار است

موتورولا E14 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی با وضوح HD+ (تراکم 267ppi) و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر دارای «حالت روشنایی بالا» بوده که در محیط های روشن، دید خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین شاهد وجود حالت «Night Light» هستیم که باعث کاهش فشار بر چشم، در محیط های تاریک می‌شود.

Motorola E14

Motorola E14

مطابق با گزارش منبع، این دستگاه همچنین دارای فناوری Dolby Atmos است که صدایی با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. Moto E14 کیفیت ساخت مطلوبی دارد و قاب پشتی آن دارای روکش مات است. نمایشگر این گوشی با شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود که باعث مقاومت در برابر خط و خش و آسیب های جزئی خواهد شد. این تلفن هوشمند دارای گواهینامه IP52 بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب است.

موتورولا E14

تراشه هشت هسته‌ای Unisoc T606 نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا Moto E14 را تامین می‌کند. این دستگاه فناوری RAM Boost را در خود جای داده است که به آن امکان می‌دهد چندین برنامه را همزمان بدون کاهش سرعت مدیریت کند. این تلفن هوشمند از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی خواهد کرد. Moto E14 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی شاهد دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ (Go Edition) به دست کاربران خواهد رسید.

قیمت Motorola E14

در حال حاضر، Motorola E14 در سه رنگ خاکستری گرافیتی، سبز پاستلی و بنفش پاستلی در کشور انگلیس عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را با پرداخت ۶۹.۹۹ پوند (تقریباً معادل ۸۷ دلار) تهیه کنند.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی