حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت، مشخصات و طراحی گوشی HMD Pulse Pro فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

یک افشای اطلاعاتی جدید طراحی، قیمت و مشخصات گوشی HMD Pulse Pro را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی و سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری باشد. دیروز هم طراحی و مشخصات HMD Pulse به بیرون درز کرده بود.

گوشی اچ ام دی پالس پرو با قیمت ۱۷۹ یورو عرضه خواهد شد

گوشی HMD Pulse Pro حداقل با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این دستگاه با قیمت ۱۷۹ یورو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این گوشی HMD دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. ادعا می‌شود که تراشه Unisoc T606 نیروی پردازشی مورد نیاز HMD Pulse Pro را تامین خواهد کرد.

HMD Pulse Pro

همان‌طور که در رندر های فاش شده نیز مشخص است، دو لنز دوربین در قاب پشتی HMD Pulse Pro قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم، که از نوع تشخیص عمق است، از سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند HMD به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود.

اچ ام دی پالس پرو دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. متأسفانه در این گزارش، اشاره‌ای به پشتیبانی از شارژ سریع این گوشی HMD نشده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از استاندارد IP52 برخوردار باشد و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی کند. وزن HMD Pulse Pro حدود ۱۹۶ گرم خواهد بود.

طراحی HMD Pulse Pro 

رندر های Pulse Pro، طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش تخت با حاشیه های باریک است. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. بر روی لبه سمت راست فریم، شاهد قرارگیری دارای دکمه های تنظیم صدا و پاور هستیم. در تصاویر منتشر شده، لبه پایینی فریم قابل مشاهده نیست. اما انتظار می‌رود که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در لبه پایینی تعبیه شود.

رندر HMD Pulse Pro

رندر HMD Pulse Pro

قاب پشتی HMD Pulse Pro دارای بافتی خاص، برای چسبندگی بهتر است. ماژول دوربین طراحی مستطیلی شکلی داشته؛ و درون آن دو لنز به همراه یک فلاش LED دیده می‌شود. جزیره دوربین HMD Pulse Pro در سمت چپ بالای قاب پشتی قرار دارد. همچنین می‌توان لوگو این برند را در مرکز گوشی مشاهده کرد.

طراحی و مشخصات گوشی HMD Pulse فاش شد

نظر شما درباره طراحی و مشخصات HMD Pulse Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی