حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات گوشی HMD Pulse فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

کمپانی HMD Global همچنان در حال عرضه گوشی های هوشمندی با برند نوکیا است. اما این شرکت همچنین در تلاش است تا از برند خود در تلفن های هوشمند آینده‌اش استفاده کند. هم‌اکنون، طراحی و برخی از مشخصات کلیدی گوشی HMD Pulse به بیرون درز کرده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

گوشی ارزان‌قیمت HMD Pulse با تراشه Unisoc در راه است

گفته می‌شود که HMD Pulse دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و حاشیه های باریک است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته، این گوشی هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه Unisoc T606 تامین خواهد کرد. این دستگاه با ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که HMD Pulse به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران برسد.

HMD Pulse

HMD Pulse

اطلاعات فاش شده جدید، علاوه بر طراحی HMD Pulse، مشخصات بیشتری را نیز از این گوشی هوشمند به اشتراک می‌گذارد. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با ویژگی های هوش مصنوعی) خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری باشد. متأسفانه اطلاعاتی درباره توان شارژر این دستگاه به بیرون درز نکرده است. انتظار می‌رود که این سری از گوشی های HMD شامل مدل های Pulse+ و Pulse Pro نیز باشد.

رندر HMD Pulse

بر اساس رندر های منتشر شده، HMD Puls در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی به دست کاربران خواهد رسید. طراحی این دستگاه شبیه به برخی از گوشی های قبلی برند نوکیا (مانند Nokia C32) است.

طراحی HMD Pulse

طراحی HMD Pulse

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، احتمالا برای دیدن سری Pulse باید تا ماه جولای صبر کنیم. انتظار می‌رود که سه مدل جدید نیز در دست توسعه باشد: HMD Legend، HMD Legend Plus و legend Pro. احتمالا هر دو سری این گوشی های هوشمند در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد) معرفی خواهند شد.

برند HMD گوشی ساده با طرح باربی و گوشی قابل شخصی‌سازی معرفی می‌کند

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند HMD چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی