حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند جدید شیائومی با پشتیبانی از شارژر ۱۰ وات و باتری پرظرفیت فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

ساعت هوشمند جدید شیائومی با شماره مدل M2312W1، موفق به دریافت گواهی شبکه چین (TAF) شده است. تأییدیه مذکور، طراحی و برخی از مشخصات کلیدی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند جدید شیائومی از باتری ۵۸۶ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از eSIM پشتیبانی می‌کند

شیائومی M2312W1 مشابه ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro دارای نمایشگر گرد و تاج چرخان بر روی فریم کناری است. همان‌طور که TAF نشان می‌دهد، ویژگی برجسته این ساعت آینده شیائومی، پشتیبانی آن از eSIM است. این محصول می‌تواند به‌طور مستقل به شبکه های تلفن همراه متصل شود و بدون نیاز به تلفن هوشمند می‌توانید به برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک بپردازید. این گواهینامه، سازگاری M2312W1 با China Mobile و China Unicom (دو اپراتور اصلی چین) را تأیید می‌کند.

طراحی شیائومی M2312W1

تأبید شده است که این ساعت هوشمند آینده شیائومی دارای باتری پرظرفیت ۵۸۶ میلی‌آمپرساعتی خواهد. Xiaomi Watch S3 و Watch 2 Pro به‌ترتیب از باتری های ۴۸۶ و ۴۹۵ میلی‌آمپری بهره‌مندند. مشخص است که M2312W1 می‌تواند با یک بار شارژ، عمر باتری طولانی‌تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ماه گذشته میلادی، M2312W1 گواهی 3C را چین دریافت کرد. این تأییدیه نشان می‌دهد که ساعت هوشمند آینده شیائومی از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعات بیشتری را درباره این ساعت هوشمند به‌اشتراک گذاشته است.

به گفته DCS، این گجت پوشیدنی آینده شیائومی دارای یک صفحه نمایش OLED، سنسور پایش ضربان قلب، GPS و NFC (برای قابلیت های پرداخت) خواهد بود. ادعا می‌شود که یکی دیگر از ویژگی اصلی این محصول، عمر باتری طولانی آن خواهد بود. با توجه به آنکه Xiaomi M2312W1 دارای بزرگترین باتری در بین سایر ساعت های هوشمند شیائومی از سال گذشته است، انتظار می‌رود که شارژدهی خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این محصول با سیستم عامل Surge OS خود شیائومی عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 Pro با نمایشگر AMOLED و سیستم عامل Wear OS معرفی شد

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در حال حاضر مشخص نیست که آیا M2312W1 متعلق به سری Watch 3 شیائومی است یا به دسته ساعت های هوشمند Watch S تعلق دارد. انتظار می‌رود که در روز های آینده اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر شود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی