حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، شیائومی

ساعت‌های هوشمند، جزوی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هستند. این محصولات، انوع مختلفی دارند و حتی از آن‌ها، انواعی برای کودکان وجود دارد. ساعت هوشمند شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro با این نام طویلش، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی برای کودکان است!

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro

شیائومی پیش از این سابقه معرفی ساعت هوشمند مخصوص کودکان مانند Mi Kids Watch 4 را داشته است.

 

ساعت هوشمند شیائومی 4 Mi Kids Watch مجهز به دوربین رسما معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، شیائومی ساعت هوشمند جدیدی را برای کودکان عرضه کرده است. این ساعت هوشمند شیائومی، Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro نام دارد! این محصول، مجهز به مجموعه‌ای غنی از ویژگی‌ها است که به طور اختصاصی با توجه به نیاز کودکان طراحی شده است. این نسل از ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی، ویژگی‌های جدیدتری نسبت به نسل‌های گذشته دارد. از جمله این ویژگی‌ها، می‌توان به حضور دوربین دوگانه، تراشه NFC، مکان یابی سه بعدی و مواردی از این قبیل اشاره کرد. به همین ترتیب، چینی‌ها برچسب قیمتی ١,٢٩٩ یوان چین (معادل ٢٠٣ دلار آمریکا) را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته‌اند.

با ورود به جزئیات، این ساعت هوشمند دارای نمایشگر ١.٧٨ اینچی با وضوح ۴۴٨×٣۶٨ است. این نمایشگر، به لطف وجود محافظ نمایشگر گوریلا گلس با پوشش الماس محافظت می‌شود و مقاومت بالای در برابر خط و خش دارد. همچنین در بالای نمایشگر مربعی این ساعت هوشمند، می‌توان ناچ قطره‌ای و دوربین سلفی را دید.

ساعت هوشمند جدید شیائومی، از ٨ گیگابایت حافظه داخلی و ١ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین قابلیت‌های نظارت بر فعالیت کودکان به طور متنوع در این ساعت هوشمند موجود هستند. شناسایی انواع حالت‌های ورزشی مانند طناب زنی، کوهنوردی، اسکیت سواری، دویدن، دوچرخه سواری و… توسط این ساعت هوشمند پشتیبانی می‌شوند. یک حسگر تشخیص ضربان قلب PPG نیز در ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro تعبیه شده است که در صورت افزایش ناگهانی ضربان قلب، هشدارهای اولیه را ارائه می‌دهد.

یک دوربین در بالا و بر روی فریم این ساعت هوشمند تعبیه شده است که وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد که به والدین اجازه مشاهده محیط اطراف کودک را می‌دهد. دوربین ١٣ مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای مخصوص مکالمات و موارد این چنینی است. این ساعت هوشمند، توانایی اجرای WeChat، تماس تصویری و چت‌های صوتی را دارد. ساعت هوشمند جدید شیائومی، دارای GPS با چند حالت موقعیت یابی است. همچنین می‌توان موقعیت یابی آن را در هر مکان شلوغی مانند فرودگاه یا مترو نیز فعال سازی کرد.

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند شیائومی برای کودکان چیست؟ آیا قابلیت‌های آن برای یک کودک مناسب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️