حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 6 Ultra راه خود را به بازارهای بیشتری باز می‌کند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درمیان مدل‌های خانواده Galaxy Z Fold 6 که درحال‌حاضر توسط سامسونگ آزمایش می‌شوند، بدون‌شک هیجان‌انگیزترین آن‌ها Galaxy Z Fold 6 Ultra است. پیش از این گفته می‌شد این دستگاه رده‌بالا که قرار است در اوایل سال 2025 معرفی شود، احتمالاً تنها منحصر به بازار کره جنوبی خواهد بود. بااین‌حال، به‌تازگی شواهدی منتشر شده است مبنی‌بر اینکه گلکسی Z Fold 6 Ultra قرار است علاوه‌بر کره، در چین نیز به‌فروش برسد.

گلکسی Z Fold 6 Ultra

گوشی‌های اولترا سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین و گران‌قیمت‌ترین عضو از خانواده خود باشند و با توجه به استاندارد Galaxy Z Fold 6 که انتظار می‌رود دارای ارتقاهای جزئی باشد، همه نگاه‌ها به Galaxy Z Fold 6 Ultra خواهد بود.

انتظار نمی‌رود که گلکسی زد فولد 6 اولترا عرضه جهانی شود، اما به‌نظر می‌رسد این گوشی همان‌طور که قبلاً تصور می‌شد تنها به کشور اصلی سامسونگ محدود نخواهد شد.

به‌گفته نشریه Android Headlines، گلکسی زد فولد 6 اولترا می‌تواند در چین نیز عرضه شود. جالب اینجاست که به‌نظر می‌رسد Galaxy Z Fold 6 Slim که شایعه شده بود در سه‌ماهه چهارم امسال با بدنه باریکتر و نمایشگر و باتری بزرگتر عرضه می‌شود، چیزی نیست جز مدل چینی Fold 6 Ultra.

گلکسی Z Fold 6 Ultra

گلکسی Z Fold 6 Ultra

اگر این موضوع درست باشد، برخی از سردرگمی‌ها در هفته‌های اخیر در مورد اینکه سامسونگ واقعاً روی چند مدل از گوشی‌های تاشو خود کار می‌کند را برطرف می‌کند. این خانواده درنهایت ممکن است به گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فولد 6 اولترا محدود شود، که دومی منحصر به بازار کره و چین است تا سامسونگ بتواند قبل از ارائه مدل اولترا به مشتریان بیشتری در سراسر جهان، سطح علاقه را بسنجد.

در چین، گلکسی زد فولد 6 اولترا ممکن است به‌عنوان سامسونگ W25 نیز فروخته شود و دارای ویژگی‌های بصری منحصربه‌فردی مانند حکاکی تزئینی روی لولا باشد، مشابه گوشی‌های قبلی سامسونگ W. چین همچنین ممکن است گلکسی زد فلیپ 6 را به‌عنوان W25 Flip دریافت کند.

متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد آنچه که Galaxy Z Fold 6 Ultra در مقابل Z Fold 6 به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد وجود ندارد. این احتمالاً به این دلیل است که مدل Ultra درکنار مدل استاندارد عرضه نمی‌شود، اگرچه می‌توانیم منتظر جزئیات بیشتری از این دستگاه در نیمه دوم سال جاری باشیم.

نظر شما درباره گلکسی Z Fold 6 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی