حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل موتورولا G85 در میان داده های TENAA مشاهده شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

به‌تازگی، موتورولا G85 موفق به دریافت چندین گواهینامه شده، و هم‌اکنون مشخصات کامل این گوشی هوشمند به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شاید موتورولا G85 به اسنپدراگون ۴ نسل ۳ مجهز شود

گواهی TENAA، نسخه های چینی (XT2427-4) و هندی (XT2427-3) موتورولا G85 را نشان می‌دهد. زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با وضوح FullHD+ خواهد بود. رندر های فاش شده نشان داده‌اند که این دستگاه دارای نمایشگری با لبه های خمیده است و در رنگ های مشکی، سبز (متمایل به زرد) و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

رندر های موتورولا G85

داده های TENAA نشان می‌دهند که Moto G85 به یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز مجهز می‌شود. چندی پیش نیز لیست Geekbench تأیید کرد که این تلفن هوشمند، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ تامین خواهد کرد. با این وجود اما اطلاعات ضد‌و‌نقیضی درباره موتورولا جی ۸۵ وجود دارد. چند هفته پیش گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 6s نسل ۳ بهره می‌برد.

گفته می‌شود که این گوشی با حافظه های رم ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت و ۱۸ گیگابایت به همراه حافظه های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی قابل تهیه خواهد بود. البته ممکن است تمامی این پیکربندی ها در زمان رونمایی، برای خرید در دسترس نباشند.

از دیگر مشخصات موتورولا G85 می‌توان به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره سرعت شارژ سریع این گوشی وجود ندارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. انتظار می‌رود که موتورولا برای دوربین سلفی این گوشی به سراغ یک سنسور ۳۳ مگاپیکسلی برود. Motorola G85 دارای سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود. ابعاد این تلفن هوشمند ۷۳ در ۱۶۱.۹ در ۷.۵ میلیمتر بوده و وزن ۱۷۱ گرمی دارد. هنوز تصاویر این دستگاه در میان داده های TENAA قابل مشاهده نیست.

رندر های موتورولا G85 5G طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

نظر شما درباره موتورولا Moto G85 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی