حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت Xiaomi 14 CIVI پیش از رونمایی فاش شد: معادل ۵۱۴ دلار

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

قیمت Xiaomi 14 CIVI پیش از رونمایی به‌بیرون درز کرده است. می‌دانیم که این تلفن هوشمند در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) و در کشور هند معرفی خواهد شد. این گوشی مجهز به Snapdragon 8s Gen 3، نسخه تغییر نام یافته شیائومی سیوی ۴ پرو است. این دستگاه از صفحه نمایش ۱۰ بیتی AMOLED و دوربین های لایکا برخوردار است.

عرضه Xiaomi 14 CIVI از ۳۱ خرداد آغاز می‌شود 

چندی پیش، شاهد انتشار رسمی مشخصات شیائومی ۱۴ سیوی بودیم. اما تاکنون قیمت این تلفن هوشمند یک راز باقی مانده بود. یک افشاگر اطلاعات با نام Abhishek Yadav، قیمت Xiaomi 14 CIVI را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی با قیمت ۴۳,۰۰۰ روپیه (۵۱۴ دلار) در بازار هند عرضه می‌شود. این دستگاه در نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد. البته توجه کنید که خود Yadav می‌گوید که درباره صحت این اطلاعات، مطمئن نیست.

پوستر تبلیغاتی Xiaomi 14 CIVI

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اگر قیمت فاش شده درست باشد، شیائومی ۱۴ سیوی بسیار ارزان‌تر از شیائومی ۱۴ استاندارد خواهد بود. در حال حاضر، نسخه پایه این گوشی هوشمند پرچمدار با قیمت ۶۹,۹۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۸۳۸ دلار) به‌دست کاربران می‌رسد. تصویر پوستر تبلیغاتی Xiaomi 14 CIVI فاش شده است. تصویر مذکور نشان می‌دهد که فروش این تلفن هوشمند در کشور هند از تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد ماه) آغاز خواهد شد.

مشخصات مورد انتظار شیائومی ۱۴ سیوی

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ سیوی دارای یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1.5K، چهار لبه خمیده، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و دالبی ویژن باشد. این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. این تلفن هوشمند از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز Summilux لایکا برخوردار خواهد بود. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو نیز توانایی زوم ۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه از دوربین های دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی سلفی بهره‌مند بوده و برای دوربین فوق‌عریض، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات Xiaomi 14 CIVI پیش از رونمایی منتشر شد

نظر شما درباره Xiaomi 14 CIVI چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی