حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Magic Editor گوگل را اکنون در گوشی های سامسونگ می توانید استفاده کنید

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، گوگل

قابلیت Magic Editor با Pixel 8 و Pixel 8 Pro اکتبر(مهر) گذشته شروع به کار کرد و Magic Eraser را که برای اولین بار در سری Pixel 6 در سال 2021 عرضه شد، به سطح جدیدی ارتقا داد. در حالی که Magic Eraser به کاربران اجازه می‌دهد افراد، حیوانات یا چیزهایی را که در یک عکس گرفته شده‌اند را پاک کنند، Magic Editor به کاربران اجازه می‌دهد افراد، اقلام و حیوانات را به هر نقطه از یک تصویر منتقل کنند یا آنها را به طور کامل پاک کنند. ویرایشگر جادویی همچنین می‌تواند پس‌زمینه از جمله آسمان را که می‌توان با یک سری تنظیمات از پیش تعیین شده به نام‌های Sky، Golden Hour و Stylized تغییر داد.

قابلیت Magic Editor در گذر زمان برای گوشی‌های بیشتری در دسترس قرار گرفته است

به گزارش phonearena این ویژگی ابتدا فقط در پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در دسترس بود، اما در اواخر ماه مه، گوگل این ویژگی را به مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل اضافه کرد (هم‌اکنون به همراه ویژگی Unblur در پیکسل 6 پرو نیز در دسترس است) که می‌توان از آن به صورت رایگان استفاده کرد.

در همین حال، سایر کاربران اندروید و حتی کاربران iOS هم می‌توانند از Magic Editor به صورت رایگان استفاده کنند، اما محدود به ذخیره 10 عکس ویرایش شده در ماه هستند. اکثر شما از یک دستگاه اندروید یا iOS استفاده می کنید، اکنون اگر که عکسی را از برنامه Google Photos ویرایش کنید، یک دکمه Magic Editor را مشاهده خواهید کرد که این ویژگی را معرفی می‌کند.

اگر می‌خواهید تعداد نامحدودی از تصاویر ویرایش شده با استفاده از Magic Editor را در یک گوشی اندرویدی یا آیفون ذخیره کنید، باید برای 2 ترابایت فضای ابری از Google One ثبت نام کنید که ۱۰ دلار در ماه هزینه خواهد داشت. کاربران اندرویدی همچنین باید گوشی دارای اندروید 8 یا بالاتر، 4 گیگابایت رم یا بالاتر و یک پردازنده 64 بیتی داشته باشند.

دارندگان دستگاه‌های سامسونگ به تازگی شروع به مشاهده قابلیت Magic Editor در گوشی‌های خود کرده‌اند و در مقایسه با Magic Eraser، بسیار بهتر عمل می‌کند. البته زمانی که منتظر می‌مانید ویرایش انجام شود، کمی تأخیر وجود دارد، اما به این دلیل است که پردازش روی دستگاه انجام نمی‌شود، بلکه از طریق سرورهای Google در فضای ابری انجام می‌شود.

نظر شما درباره ویژگی Magic Editor چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر