حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه شارژر سریع ۳۰۰ واتی توسط Realme تایید شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

مدتی پیش تب‌وتاب توسعه فناوری‌های شارژ سریع بسیار بالا گرفت. برندهای چینی در این زمینه پیشرو هستند اما اپل و سامسونگ چندان متمایل به آن نیستند. حدود یک سال و نیم پیش بود که شارژر ۳۰۰ وات Redmi شیائومی رسما معرفی شد و شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد را زیر ۵ دقیقه ارائه می‌کرد. به تازگی هم توسعه شارژر سریع ۳۰۰ واتی توسط Realme تایید شده است.

شارژر سریع ۳۰۰ واتی توسط Realme

فرانسیس وانگ، رئیس بازاریابی Realme Global در مصاحبه اخیر با کانال یوتوب TheTechChap، نشان داد که این شرکت در حال آزمایش فناوری شارژ 300 واتی است.

ریلمی سعی دارد که در فناوری‌های شارژ پیشرو باشد و باید بگوییم موفق هم بوده است. در سال 2021، این شرکت فناوری DartCharge را با توان 65 واتی و همراه گوشی GT Master Edition معرفی کرد. آن شارژر می‌توانست باتری 4300 میلی آمپر ساعتی خود را در تنها 33 دقیقه کاملا شارژ کند.

سال بعد از آن یعنی در سال 2022، ریلمی GT Neo 3 با پشتیبانی از شارژ 150 واتی عرضه شد که قادر بود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تنها در 5 دقیقه از 0 به 50 درصد برساند.

سپس پرچمدار سال گذشته آن یعنی Realme GT Neo 5 با سرعت شارژ 240 واتی ارائه شد و به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را در کمتر از 10 دقیقه به طور کامل شارژ کنند.

شارژر ۲۴۰ وات ریلمی

شارژر ۲۴۰ وات ریلمی

در حال حاضر Redmi تنها برندی است که فناوری شارژ 300 واتی را برای گوشی ها به نمایش گذاشته است. نسخه آزمایشی آنها نتایج چشمگیری را نشان می‌داد، به طوری که گوشی در کمتر از ۳ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ می رسید و در کمتر از ۵ دقیقه شارژ کامل می شد.

جزئیات فناوری شارژ سریع 300 واتی Realme در حال حاضر در دسترس نیست. مصاحبه وونگ به جزئیاتی مانند مشخصات سخت افزاری یا محصولی که به آن مجهز می‌شود، اشاره ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آینده فناوری شارژ سریع به چه صورت خواهد بود؟ اپل و سامسونگ چه زمانی به آن معتقدتر خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)