حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M6 Plus 5G در کنسول گوگل پلی مشاهده شد: رونمایی در آینده‌ای نزدیک

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | پوکو

انتظار می‌رود که پوکو با عرضه M6 Plus 5G، گوشی های سری M خود را گسترش دهد. هفته گذشته بود که این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهینامه استاندارد هند شد. هم اکنون این دستگاه در میان داده های گواهینامه Google Play مشاهده شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی POCO M6 Plus 5G نمانده است.

پوکو M6 Plus 5G کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

طبق داده های کنسول گوگل پلی، POCO M6 Plus دارای شماره مدل 24065PC95I است. حرف I در انتهای شماره مدل این دستگاه، نشان‌دهنده نسخه هند است. این گوشی با اسم رمز «breeze» شناخته می‌شود. اعداد «۲۴۰۶» نشان می‌دهند که این دستگاه احتمالاً در ماه جاری میلادی و در کشور هند معرفی خواهد شد. داده های کنسول گوگل پلی تایید می‌کنند که پوکو M6 Plus 5G دارای یک صفحه نمایش با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل (تراکم 440ppi) خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم این دستگاه در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

POCO M6 Plus 5G

تراشه Snapdragon SM4450 کوالکام به‌عنوان قلب تپنده POCO M6 Plus 5G در نظر گرفته خواهد شد. این تراشه دارای دو هسته قدرتمند و شش هسته کوچکتر است. هسته‌ های قدرتمند این چیپست، Cortex-A78 هستند که با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 613 برخوردار است. تمامی اطلاعات بدان معناست که POCO M6 Plus به اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود که POCO M6 Plus 5G نسخه ری‌برند شده Redmi Note 13R باشد، که در ماه گذشته میلادی و در کشور چین معرفی شد. این گوشی هوشمند نیست از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ برخوردار بوده، و از رم های LPDDR4X به همراه حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 برخوردار است.

ردمی نوت 13R با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 Advanced Edition رسماً معرفی شد

ردمی Note 13R دارای یک صفحه نمایش IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FullHD+ است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. باتری این گوشی ظرفیت ۵,۰۳۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. Redmi Note 13R به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. این گوشی وزن ۲۰۵ گرمی داشته و سنسور اثرانگشت نیز بر روی دکمه پاور قرار گرفته است.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی