حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست گیمینگ گلکسی A35 سامسونگ: برای بازی خوبه؟!

پس از تماشای ویدئو آنباکسینگ سامسونگ Galaxy A35 با هم به تماشای بنچمارک‌های اگزینوس ۱۳۸۰ یعنی تراشه به کار رفته در این دستگاه نشستیم. حالا نوبت به یک تست کاربردی‌تر رسیده است. بیاید با هم ویدئو تست گیمینگ گلکسی A35 سامسونگ را تماشا کنیم و ببینیم آیا برای بازی خوب است یا نه؟

تست گیمینگ گلکسی A35 سامسونگ

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. این یعنی خیلی از معرفی آن نگذشته است. اولین حضور آن نیز روی Galaxy A54 ثبت شد. این تراشه از فرآیند ساخت ۵ نانومتری بهره می‌برد و اتصال 5G را در کنار وای‌فای نسل ۶ به شما خواهد داد.

با این حال باید گفت که این تراشه از هسته‌های خیلی به‌روزی بهره نمی‌برد. در بخش CPU شما ۲ کلاستر ۴ هسته‌ای دارید که از هسته‌های Cortex-A55 و Cortex-A78 بهره می‌برند. البته نباید از یاد برد که تراشه‌ای مانند Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام نیز دقیقا از همین هسته‌ها بهره می‌برد. پیش‌تر بنچمارک‌های تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 کوالکام را در ترنجی با هم دیده بودیم.

در بخش گرافیکی نیز تراشه گرافیکی ساخت ARM مدل Mali-G68 مدل ۵ هسته‌ای استفاده شده است. این پردازنده گرافیکی وظیفه مدیریت نمایشگر +FHD گلکسی A35 را دارد که روی رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز تنظیم شده بود.

در نهایت باید بدانید که گلکسی A35 حاضر در این ویدئو مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده است. همچنین سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ است.

 

بسیار خوب، بیاید به تماشای ویدئو تست گیمینگ سامسونگ گلکسی A35 بنشینیم:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره عملکرد گیمینگ گلکسی A35 سامسونگ چیست؟

 

ویدئو تست بازی پابجی پوکو ایکس ۶ شیائومی را تماشا کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)